  • 1. Data: 2012-06-16 10:39:47
    Temat: plac Wroblewskiego WRC
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    czy mi sie wydaje czy po remoncie pl. Wroblewskiego
    jest strasznie waski pas ruchu na Traugutta przy wjezdzie na ten plac ?

    Mam wrazenie ze jak tam trawaj jedzie, to sie samochod osobowy nie zmiesci
    miedzy nim a kraweznikiem ..

    W kazdym badz razie ostrzegam przed jechaniem obok tramwaju jak nie my, to
    pojazd przed nami moze ostro hamowac.

    J.

  • 2. Data: 2012-06-16 12:16:16
    Temat: Re: plac Wroblewskiego WRC
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-06-16 10:39, J.F. pisze:

    > W kazdym badz razie ostrzegam przed jechaniem obok tramwaju jak nie my, to
    > pojazd przed nami moze ostro hamowac.

    Ostatnio przy krawężniku stały słupki jeszcze, i naród bał się
    obok nich jechać. Kiedyś też było wąsko, jak się przy chodniku
    osobówka za szeroko wiozła, to można było się zakleszczyć między
    nią a tramem. Jak ten przy chodniku jedzie maks 20 cm od
    krawężnika - wszyscy się mieszczą. Imho naród odwykł od ciasnego
    jeżdżenia tam.

  • 3. Data: 2012-06-23 21:18:17
    Od: beherit / pn <b...@g...com>

    W dniu 16.06.2012 12:16, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
> [...]
    > wiozła, to można było się zakleszczyć między nią a tramem. Jak ten przy
    > chodniku jedzie maks 20 cm od krawężnika - wszyscy się mieszczą. Imho

    Nie wiem czy słusznie, ale na chwilę obecną jak 3 razy tam jechałem to
    naród mimo braku ładnie wyrysowanych dwóch pasów w każdą ze stron mijałem.