  • 11. Data: 2011-07-01 17:09:30
    Temat: Re: [ot] poszukuje programu do wyswietlania komunikatow przed wylaczeniem windows
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 01 Jul 2011 18:49:58 +0200, RD napisał(a):

    > Przeprosiłem, że NTG, ale uznałem, że tu mi pomogą - nie od dziś
    > czytam pl.comp.pecet, więc poprosiłem grzecznie i ładnie, a w zamian, w
    > odpowiedzi, dostałem - jak to piszesz - uwagę pt. "Paszoł won!". Nie
    > będę dyskutował na temat kultury.
    >
    > Co do meritum - przeszukiwałem grupy już jakiś czas i nie znalazłem
    > odpowiedzi na mój problem. Gdzieniegdzie widziałem zbliżone tematy, ale
    > to nie to.
    >
    > Zresztą, szkoda pisać i śmiecić dalej.

    Jedź do Castoramy i zarzuć tekstem, że wiesz, że to pewnie nie ten sklep,
    ale chciałbyś cztery piersi z kurczaka kupić. Potem opisz reakcję
    pracowników...

    [ Jeśli uważasz kobiety za słabą płeć, spróbuj w nocy przeciągnąć ]
    [ kołdrę na swoją stronę. (znalezione gdzieś w necie ) ]

  • 12. Data: 2011-07-01 17:37:10
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-07-01 19:09, Przemysław Ryk wrote:

    > Jedź do Castoramy i zarzuć tekstem, że wiesz, że to pewnie nie ten sklep,
    > ale chciałbyś cztery piersi z kurczaka kupić. Potem opisz reakcję
    > pracowników...

    :)

    Napisze coś o renault laguna na grupie odnośnie akwarium i przeprosze,
    że to nie ten temat (choć laguną przewoziłem akwarium).

    Z jakiegoś niezrozumiałego powodu nie zadałeś pytania na grupie
    dotyczącej windows. Obecnie usenet de facto umiera, szkoda, że wcześniej
    nie pomyślelismy o zmianie grupy na cos bardziej zagadkowego newbie.

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 13. Data: 2011-07-01 18:29:27
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-07-01 15:45, Użytkownik RD napisał:

    > Buraka, takiego jak ty, nic nie ruszy, więc szkoda mojego czasu..

    Burak to taki który na grupie sprzętowej szuka porady odnośnie
    programu i nie chce zrozumieć dobrych rad odnośnie zadawania
    pytań na właściwej grupie.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2011-07-01 19:59:30
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 01 Jul 2011 20:29:27 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Burak to taki który na grupie sprzętowej szuka porady odnośnie
    > programu i nie chce zrozumieć dobrych rad odnośnie zadawania
    > pytań na właściwej grupie.

    A foch? Dlaczego pomijacie focha? Taki słodziutki był. :D

    [ House: Hey, Hey, You Wanted Fair, You Picked The Wrong Job. The Wrong ]
    [ Profession. The Wrong Species. ("House M.D. 4x07 Ugly") ]

  • 15. Data: 2011-07-01 22:58:57
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    A jakbym zabijal majac na ustach slowo "przepraszam" to bylo by karalne?

    --
    Pozdr

  • 16. Data: 2011-07-02 00:47:53
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-01 18:49, RD pisze:
    > W dniu 2011-07-01 16:59, janusz_kk1 pisze:

    > Co do meritum - przeszukiwałem grupy już jakiś czas i nie znalazłem
    > odpowiedzi na mój problem. Gdzieniegdzie widziałem zbliżone tematy, ale
    > to nie to.

    Nie warto było na googlach poszukać?

    --
    animka

  • 17. Data: 2011-07-04 16:22:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RD wrote:
    > Witajcie,
    >
    > Przepraszam, że na tę grupę, ale wydaje mi się, że tu, w Waszym
    > gronie, najłatwiej będzie znaleźć stosowną odpowiedź.
    >
    > Poszukuję sposobu/softu, który, gdy ktoś kliknie Zamknij w systemie
    > Windows 7, wyświetli komunikat (ustawiony wcześniej; np. zrób kawę) i
    > dopiero po zatwierdzeniu będzie kontynuował zamykanie systemu.
    >
    > Podpowiecie?
    > Czy próżno szukać?

    jakiś mały ekranik LCD z klawiszami na USB + sprytny soft :)

  • 18. Data: 2011-07-05 07:41:28
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 01 Jul 2011 19:37:10 +0200,
    Rafał Łukawski <r...@l...pl> screamed:

    >:)
    >
    > Napisze coś o renault laguna na grupie odnośnie akwarium i przeprosze,
    > że to nie ten temat (choć laguną przewoziłem akwarium).

    Laguna na grupie dot. akwarium morskiego to jak najbardziej TG. ;-)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 09:40:59 user up 12854 days, 21:35, 1 user, load average: 0.13, 0.71, 0.45 ]

    sadism, n.: A sadist refusing to whip a masochist.

  • 19. Data: 2011-07-06 17:25:27
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

> [...]
    > Windows 7, wyświetli komunikat (ustawiony wcześniej; np. zrób kawę) i
    > dopiero po zatwierdzeniu będzie kontynuował zamykanie systemu.

    Sam szukalem cos podobnego i nie znalazlem. Stworzylem wlasny.
    Moge ci takowy napisac, 300 i jest twoj.