  • 1. Data: 2011-07-01 10:57:28
    Temat: [ot] poszukuje programu do wyswietlania komunikatow przed wylaczeniem windows
    Od: RD <r...@g...com1>

    Witajcie,

    Przepraszam, że na tę grupę, ale wydaje mi się, że tu, w Waszym
    gronie, najłatwiej będzie znaleźć stosowną odpowiedź.

    Poszukuję sposobu/softu, który, gdy ktoś kliknie Zamknij w systemie
    Windows 7, wyświetli komunikat (ustawiony wcześniej; np. zrób kawę) i
    dopiero po zatwierdzeniu będzie kontynuował zamykanie systemu.

    Podpowiecie?
    Czy próżno szukać?

    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 2. Data: 2011-07-01 11:26:43
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.07.2011 12:57, RD pisze:

    > Poszukuję sposobu/softu, który, gdy ktoś kliknie Zamknij w systemie
    > Windows 7, wyświetli komunikat (ustawiony wcześniej; np. zrób kawę) i
    > dopiero po zatwierdzeniu będzie kontynuował zamykanie systemu.

    NTG

    Idź na grupę o windows.

  • 3. Data: 2011-07-01 11:28:48
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2011-07-01 13:26, Andrzej Ława pisze:

    > NTG
    >
    > Idź na grupę o windows.

    Czy ja mało wyraźnie napisałem?

  • 4. Data: 2011-07-01 11:29:48
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-07-01, o godz. 13:28:48
    RD <r...@g...com1> napisał(a):

    > Czy ja mało wyraźnie napisałem?

    Zmień zasilacz.

    Zdrówko

  • 5. Data: 2011-07-01 11:37:26
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 01.07.2011 12:57, RD pisze:
    > Przepraszam, że na tę grupę, ale wydaje mi się, że tu, w Waszym gronie, najłatwiej
    będzie znaleźć stosowną odpowiedź.

    I co z tego, że Ci się wydaje?

    Zapytaj na właściwej grupie.

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    PS. A nawet poszukaj w archiwum, bo z pół roku temu było już
    takie pytanie.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 6. Data: 2011-07-01 12:11:23
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.07.2011 13:28, RD pisze:

    > Czy ja mało wyraźnie napisałem?

    Ty - nie. Ja - najwyraźniej tak. Zatem:

    Paszoł won!

    (teraz rozumiesz?)

  • 7. Data: 2011-07-01 13:45:44
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2011-07-01 14:11, Andrzej Ława pisze:

    > Paszoł won!
    >
    > (teraz rozumiesz?)

    Buraka, takiego jak ty, nic nie ruszy, więc szkoda mojego czasu..

  • 8. Data: 2011-07-01 13:50:13
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2011-07-01 12:57, RD pisze:

    > Przepraszam, że na tę grupę, ale wydaje mi się, że tu, w Waszym gronie,
    > najłatwiej będzie znaleźć stosowną odpowiedź.

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Wykazaliście się wysoką kulturą
    osobistą i pokazaliście mi do czego ta grupa nie służy.

  • 9. Data: 2011-07-01 14:59:34
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 01-07-2011 o 15:50:13 RD <r...@g...com1> napisał(a):

    > Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Wykazaliście się wysoką kulturą
    > osobistą i pokazaliście mi do czego ta grupa nie służy.
    Ale o co masz pretensje?
    To jest grupa która zajmuje się sprzętem a nie systemem operacyjnym,
    pytaj na właściwej to dostaniesz sensowną odpowiedź.
    A co do kultury to sam się wykazałeś, po to jest podział
    na grupy tematyczne aby nie było misz-maszu i kulturalny
    człowiek to rozumie i pyta tam gdzie powinien,
    a ty się jeszcze obrażasz jak ci zwrócili uwagę na twoje postepowanie.
    Tym bardziej że dostałeś odpowiedź gdzie szukać i że
    pół roku temu taki temat był poruszany.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 10. Data: 2011-07-01 16:49:58
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2011-07-01 16:59, janusz_kk1 pisze:

    > Tym bardziej że dostałeś odpowiedź gdzie szukać i że
    > pół roku temu taki temat był poruszany.

    Przeprosiłem, że NTG, ale uznałem, że tu mi pomogą - nie od dziś
    czytam pl.comp.pecet, więc poprosiłem grzecznie i ładnie, a w zamian, w
    odpowiedzi, dostałem - jak to piszesz - uwagę pt. "Paszoł won!". Nie
    będę dyskutował na temat kultury.

    Co do meritum - przeszukiwałem grupy już jakiś czas i nie znalazłem
    odpowiedzi na mój problem. Gdzieniegdzie widziałem zbliżone tematy, ale
    to nie to.

    Zresztą, szkoda pisać i śmiecić dalej.

    Dziękuję i pozdrawiam,
    Rafał