  • 1. Data: 2013-01-07 15:47:31
    Temat: Wlochy , Arabba, Cortina... jak sie tam dostac?
    Od: a...@g...com

    Witam. Prosba o pomoc jak rozegrac miejscowosc Arabba we Wloszech. kurort narciarski
    niedaleko Cortiny s'Ampezzo....
    Google kaze sie tam pchac wlasnie od strony Cortiny, ale jak widze te zawijasy
    drogowe to mi sie wydaje ze to jest zima nie do zrobienia..., lub wrecz zamkniete...
    A od strony miejscowosci Corvara? A potem brenner czy gora?
    zna ktos te tereny?
    Dzieki.

  • 2. Data: 2013-01-07 15:58:03
    Temat: Re: Wlochy , Arabba, Cortina... jak sie tam dostac?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 7 Jan 2013 06:47:31 -0800 (PST), a...@g...com

    > ale jak widze te zawijasy drogowe to mi sie wydaje
    > ze to jest zima nie do zrobienia

    Nie wiem gdzie tam widzisz coś strasznego. :P Jechałem do Austrii przed
    nowym rokiem, zjechaliśmy źle z autozdrady i 100km po lokalnej
    przejchaliśmy, w tym ze wspinaczką po serpentynach. Jazda upierliwa, ale
    żeby jakiś problem stwarzała... Do kurortów są dobrze utrzymane dojazdy,
    nie martw się. Tylko łańcuchy weź. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2013-01-07 17:21:48
    Od: a...@g...com

    > nie martw się. Tylko łańcuchy weź. :P

    Jest obowiazek wozenia lancuchow we wloskich gorach?
    a czy zwolnienie z tego samochodow 4x4 to mit czy prawda?

  • 4. Data: 2013-01-07 23:34:04
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2013-01-07 17:21, a...@g...com pisze:

    > Jest obowiazek wozenia lancuchow we wloskich gorach?
    > a czy zwolnienie z tego samochodow 4x4 to mit czy prawda?

    nie chodzi o obowwiazek tylko o możliwośc przejazdu po opadach śniegu.
    czesto 4x4 nie wystarczy.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 5. Data: 2013-01-08 11:42:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 7 Jan 2013 08:21:48 -0800 (PST), a...@g...com

    > Jest obowiazek wozenia lancuchow we wloskich gorach?
    > a czy zwolnienie z tego samochodow 4x4 to mit czy prawda?

    Tam gdzie jest znak informujący o konieczności posiadania łańcuchów, masz
    je posiadać. Nie ma obowiązku, ale służby drogowe mogą nie wpuścić na
    oznaczony znakiem odcinek bez łańuchów (choćby w bagażniku) w razie
    warunków, które uniemożliwią skuteczną jazdę bez nich. W przypadku kurortów
    alpejskich takie znaki widnieją zazwyczaj na serpentynach powyżej wysokości
    1200 mnpm (w zależnosci od spadu, miejscówki itp.).

    > a czy zwolnienie z tego samochodow 4x4 to mit czy prawda?

    Mit i prawda. Zależy jak na to spojrzeć. :P Dasz radę pojechać bez
    łańcuchów, jesteś zwolniony. Nie dasz rady jechać, masz mieć. :P

    --
    Pozdor Myjk