  • 1. Data: 2007-07-08 17:51:24
    Temat: Netia i SLA
    Od: <a...@g...pl>

    Czy ktos ma lacze z Netii i uzywa ich sla?
    Wyglada na to ze umowy sobie a netia sobie.
    Mamy w umowie SLA z czasem naprawy 4 godziny
    i jak narazie stwierdzono ze cos z radiolinia sie dzieje
    i....od 18 godzin nic nie robia, a radio klasy E3 /34mb/.
    Potwierdzili mi ze w systemie jest sla 4h i doskonale zdaja
    sobie sprawe ze w umowie sa wyzsze niz standard kary
    ale wyglada na to ze nie ma kto lub czym naprawic.
    Jezeli ma/mial ktos podobnie to niech tu napisze.
    A i ruch zagraniczny szwankuje i od 2 tygodni czekam na
    odpowiedz dlaczego...
    W kazdym razie mieli podlaczyc u nas 155mb ale
    raczej po czyms takim zarzad wezmie lacze konkurencji...

  • 2. Data: 2007-07-08 18:41:22
    Temat: Re: Netia i SLA
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

    > Mamy w umowie SLA z czasem naprawy 4 godziny

    Bo (tak jak wielu ludzi) uwierzyłeś marketingowcom, że SLA to jest czas
    usunięcia awarii a to nie prawda. Czytaj umowę - tam pisze, że SLA to jest
    co możesz żądać (najczęściej upust w następnym abonamencie, o ile o niego
    wystąpisz) od usługodawcy jeżeli usługudawca nie usunie awarii w określonym
    czasie. Od czasu Rewolucji Październikowej nie widziałem jeszcze SLA, w
    którym by pisało, że awarie się usunie w ... godzin a jak nie to tow.
    Dzierżyński przyjdzie i rozstrzela.

    A Netia teraz cała zaangażowana jest w zdobycie tego pół miliona abonentów
    na liniach TP, więc takimi pierdołami jak jakieś łącze, jeszcze pewnie do
    konkurencyjnego opa to zawracać sobie głowy nie będą. Zapłacisz za dwa
    miesiące te pare złotych mniej i po kłopocie.

    W.

  • 3. Data: 2007-07-08 19:02:11
    Od: <a...@g...pl>

> [...]
    > co możesz żądać (najczęściej upust w następnym abonamencie, o ile o niego
    > wystąpisz) od usługodawcy jeżeli usługudawca nie usunie awarii w
    upust i kara swoja droga a czarno na bialym
    gwarantowany czas usuniecia awarii 4h

> [...]
    > konkurencyjnego opa to zawracać sobie głowy nie będą. Zapłacisz za dwa
    > miesiące te pare złotych mniej i po kłopocie.

    walczyli jak lwy z konkurencja o nas ale widze ze to zle ze ich wybralismy
    w kazdym razie nie polecam

    zobacze jak exatel sie sprawdzi

  • 4. Data: 2007-07-08 19:11:57
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > walczyli jak lwy z konkurencja o nas ale widze ze to zle ze ich wybralismy
    > w kazdym razie nie polecam
    >
    > zobacze jak exatel sie sprawdzi
    A z jakiego rejonu Polski jestes?

  • 5. Data: 2007-07-08 19:29:23
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > upust i kara swoja droga a czarno na bialym
    > gwarantowany czas usuniecia awarii 4h

    Oni dobrze wiedza ze to co teraz straca na karze umownej, odbija
    sobie na pozniejszej/wczesniejszej oplacie za samo SLA :)

    Tak dziala wlasnie biznes w Polsce, satysfakcja nie koniecznie
    gwarantowana a zysk Tak :)

  • 6. Data: 2007-07-08 19:29:53
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Wojciech Apel napisał:

> [...]
    > jeszcze pewnie do konkurencyjnego opa to zawracać sobie głowy nie będą.
    > Zapłacisz za dwa miesiące te pare złotych mniej i po kłopocie.

    Jeśi w tej firmie nie znajdzie się wkrótce sprawny manager, który będzie w
    stanie sprzątnąć cały ten bajzel, to ja Netii razem z PLAY-tą nie wróżę nic
    dobrego. W każdym razie ze swoich bliskich obserwacji wnoszę, że "nowa
    polityka korporacyjna" w Netii dorowadziła do obcięcia jaj kilku naprawdę
    niezłym "pistoletom". Druga Tepsa się robi. :(

    --
    TOM TS635-RIPE
    Załoga górki rozrządowej szerokie ma perspektywy,

  • 7. Data: 2007-07-08 19:55:12
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > upust i kara swoja droga a czarno na bialym
    > gwarantowany czas usuniecia awarii 4h

    nie mamy Pańskiego płaszcza, i co nam Pan zrobi ?....
    Dostaniesz pomniejszony rachunek jak się upomnisz i tyle.

    W celach marketingowych można wszystko wcisnąć, ale nie o to przecież chodzi
    klientom...

    MArcin

  • 8. Data: 2007-07-08 19:59:28
    Od: <a...@g...pl>

    > A z jakiego rejonu Polski jestes?
    okolice warszawy

  • 9. Data: 2007-07-08 20:01:47
    Od: <a...@g...pl>

    > Oni dobrze wiedza ze to co teraz straca na karze umownej, odbija
    > sobie na pozniejszej/wczesniejszej oplacie za samo SLA :)

    tak walczyli ze sla w cenie lacza jest - nie dodatkowo platne
    troche ruchu tel i netu generujemy wiec operatorzy chca nas
    ale nie jestesmy oczywiscie jakims vip-klientem - sa wieksi

  • 10. Data: 2007-07-08 20:07:57
    Od: <a...@g...pl>

    > nie mamy Pańskiego płaszcza, i co nam Pan zrobi ?....
    > Dostaniesz pomniejszony rachunek jak się upomnisz i tyle.
    >
    > W celach marketingowych można wszystko wcisnąć, ale nie o to przecież
    > chodzi klientom...

    po pierwsze ma dzialac, chyba zaczne stawiac warunki do sla i sensowna kare
    a swoja droga po dzisiejszej netii to bez problemu szefostwo podpisze
    bgp, numeracje i 2-3 operatorow dodatkowych a jak netia dzis nie naprawi
    lacza - a raczej nie naprawi to ma wypowiedzenie jak w banku