  • 101. Data: 2010-10-06 23:05:24
    Temat: Re: Mandat na OSie.
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-06 22:35, Tomasz Pyra pisze:
    (...)
    > Brak wiedzy potrzebnej do zrozumienia regulaminów.

    Tak, z całą pewnością.

    > Googlujesz na ślepo i wklejasz tu jakieś dziwne rzeczy, a co znajdziesz
    > to gorzej.

    Naprawdę? To nie jest wiedza z googla drogi kolego.

    > Mylisz imprezy i ich regulaminy. To jest właśnie ten brak wiedzy.

    Bynajmniej. Imprezy i regulaminy mają stosowną hierarchię.
    Pokazałem ci stosowne zapisy z RPP, które muszą być zgodne
    z regulaminami na które się powołują.

    > Wypadek zdarzył się na jednej z rund RPP, a wyciągasz regulamin z
    > Mistrzostw Europy, który ma z nim tyle samo wspólnego co z Formułą 1.

    W życiu - przeczytaj może dokładniej. Pisałem o regulaminie RPP
    i stosownej zgodności z regulaminem wyższego rzędu. To regulamin
    RPP powołuje się na Regulamin Sportowy Rajdowych Mistrzostw
    Regionalnych FIA, nie ja.

    > Ale kwestia składki ubezpieczeniowej jest ujęta w tym regulaminie który
    > stwierdza: "Wpisowe nie zawiera składki ubezpieczeniowej pokrywającej OC
    > zawodnika wobec osób trzecich".
    > Nie ma więc potrzeby odwoływania się w tej kwestii do innych regulaminów.

    No jasne, szczególnie, że regulamin wyższego rzędu twierdzi co innego.
    Widzę, ze lubisz być robiony w konia. Wiem, taniej.

    > Wszystko pomieszałeś.
    > RPP nie jest Rajdowymi Mistrzostwami Regionalnymi FIA.

    Nie, skąd:
    Regulamin Rajdowego Pucharu Polski:

    15.1. Do kwestii nieujętych niniejszym regulaminem mają zastosowanie:
    Międzynarodowy Kodeks Sportowy, Regulamin Sportowy Rajdowych Mistrzostw
    Regionalnych FIA i Regulamin RSMP.

    > Rajd Karkonoski o którym mówimy był rundą RPP,

    Owszem - nie zauważyłeś tego?

    > więc od razu wyprzedzę
    > kolejne Twoje cytaty i powiem że nie miały zastosowania regulaminy
    > Formuły 1, mistrzostw świata w skokach narciarskich ani rajdowych
    > mistrzostw afryki, gdzie zapewne znajdziesz jeszcze dużo różnych
    > ciekawych punktów, ale nadal nie mających tu zastosowania.

    Dołącz do tego reklamę podpasek i Laktacydu.

  • 102. Data: 2010-10-06 23:50:14
    Temat: Re: [piatek] Mandat na OSie.
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Artur Maśląg napisać:

    > Z całą pewnością kot, którego ciągle męczysz. Do tego ten
    > głupi kot się ubezpieczył i właściciel płotu otrzymał
    > stosowne odszkodowanie. Ba, drugi kot nie musiał jeździć/chodzić
    > i się dogadywać z właścicielem płotu, że on ze szwagrem to
    > po cichu naprawi, tylko niech nie wzywa policji.

    Tak, to było w Twoim stylu. Dać ci młotek do tego kotka?

    --
    Pozdor Myjk

  • 103. Data: 2010-10-07 00:07:36
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-06 23:05, Artur Maśląg pisze:

    > Bynajmniej. Imprezy i regulaminy mają stosowną hierarchię.

    Szkoda tylko, że nie dajesz rady zrozumieć tej hierarchii.
    Ale tak jak pisałem - Twój brak wiedzy jest tu przyczyną.

    > Pokazałem ci stosowne zapisy z RPP, które muszą być zgodne
    > z regulaminami na które się powołują.

    Powołują się w kwestiach nieujętych danym regulaminem. To dość jasny
    zapis który powinieneś zrozumieć.

    > W życiu - przeczytaj może dokładniej. Pisałem o regulaminie RPP
    > i stosownej zgodności z regulaminem wyższego rzędu.

    Regulaminy RMR-FIA nie są żadnym "wyższym rzędem" w stosunku do RPP.
    Regulaminem nadrzędnym w stosunku do regulaminów imprez sportu
    samochodowego jest MKS i tyle.
    To że dana impreza jest wyższej rangi sportowej w żaden sposób nie
    znaczy że regulamin imprezy rangi niższej miałby być z nim zgodny.

    Regulaminy imprez niższych rang sportowych, w sprawach nieuregulowanych
    tymże regulaminem powołują się na regulaminy imprez rang wyższych
    dlatego że te są bardziej szczegółowe i w sytuacjach spornych można do
    nich zajrzeć - np. klasyfikacji w przypadku wyników ex aequo itp.

    To, że ktoś organizując "rajd podwórkowy" powoła się w sprawach
    nieuregulowanych na regulamin RSMŚ, nijak nie oznacza że ta impreza
    podwórkowa musi spełniać wymagania RSMŚ.

    > To regulamin
    > RPP powołuje się na Regulamin Sportowy Rajdowych Mistrzostw
    > Regionalnych FIA, nie ja.

    Wyłącznie "Do kwestii nieujętych" regulaminem RPP.

> [...]
    >
    > 15.1. Do kwestii nieujętych niniejszym regulaminem mają zastosowanie:
    > Międzynarodowy Kodeks Sportowy, Regulamin Sportowy Rajdowych Mistrzostw

    I w żaden sposób nie oznacza to że RPP jest imprezą rangi RMR-FIA, ani
    że musi spełniać kryteria przewidziane dla RMR-FIA.

    > Owszem - nie zauważyłeś tego?

    Nie pogrążaj się już bardziej.
    Wygoglałeś przypadkiem regulamin imprezy Mistrzostw Europy i tu
    wkleiłeś, nie mając pojęcia że to kompletnie różne imprezy, więc już nie
    ściemniaj.

  • 104. Data: 2010-10-07 08:13:02
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-07 00:07, Tomasz Pyra pisze:
    (...)
    > Szkoda tylko, że nie dajesz rady zrozumieć tej hierarchii.
    > Ale tak jak pisałem - Twój brak wiedzy jest tu przyczyną.

    No cóż - za Twoje zaślepienie nie odpowiadam.
    (...)
    > Wygoglałeś przypadkiem regulamin imprezy Mistrzostw Europy i tu
    > wkleiłeś, nie mając pojęcia że to kompletnie różne imprezy, więc już nie
    > ściemniaj.

    Już Ci pisałem, ze nie są to skutki googlania (choćbyś to 500 razy
    powtórzył), a na ten regulamin powoływał się regulamin RPP.

  • 105. Data: 2010-10-07 10:09:06
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-07 08:13, Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    > a na ten regulamin powoływał się regulamin RPP.

    No to znaczy że masz problemy z rozumieniem słowa pisanego, bo powołuje
    się jedynie "Do kwestii nieujętych niniejszym regulaminem".
    Konkretnie chodzi o słowo "nieujętych" - gdybyś rozumiał to słowo, to
    byś rozumiał całość.

    Imprezy podlegające pod regulamin RMR-FIA są wymienione w regulaminie
    RMR-FIA i jakoś RPP tam nie ma. No ale to oczywiście też przegapiłeś.

    Ja rozumiem że dla laika to imprezy bardzo podobne, bo i tu i tu
    samochody mają 4 koła i szybko jadą, ale to naprawdę są zupełnie różne
    rzeczy. Jedno jest np. mistrzostwami europy, a drugie jest krajową drugą
    ligą.

  • 106. Data: 2010-10-07 10:27:12
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-07 10:09, Tomasz Pyra pisze:
    (...)
    > No to znaczy że masz problemy z rozumieniem słowa pisanego, bo powołuje
    > się jedynie "Do kwestii nieujętych niniejszym regulaminem".

    Widzisz, skoro tak, to może przeczytaj sobie pkt. 6 RPP.
    (...)
    > Ja rozumiem że dla laika to imprezy bardzo podobne, bo i tu i tu

    Tak, tak.

  • 107. Data: 2010-10-07 10:52:44
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-07 10:27:12 Artur 'futrzak' Maśląg

    > W dniu 2010-10-07 10:09, Tomasz Pyra pisze:
    > (...)
    > Widzisz, skoro tak, to może przeczytaj sobie pkt. 6 RPP.

    Żeby znowu nie dyskutować o dupie maryni, o to ci chodzi?

    "6. Ubezpieczenie

    Organizator każdego rajdu jest obowiązany wykupić polisę
    ubezpieczeniową OC oraz NNW obejmującą osoby organizatora,
    nieobjęte innym ubezpieczeniem. Polisy te muszą swym zakresem
    obejmować cały czas trwania rajdu."

    http://www.rajdowypuchar.pl/pliki/regulamin_rpp_2010
    .pdf

    --
    Pozdor Myjk

  • 108. Data: 2010-10-07 11:42:44
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2010-10-06 08:34, Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

    > Ładnie Ci idzie wrzucanie do
    > jednego wora parkowania po rajdzie z wypadkiem na odcinku wyłączonym
    > z ruchu, który powinien być stosownie przygotowany i zabezpieczony.

    A co było nie tak z zabezpieczeniem w tym przypadku?

    > No i co z tego? O ile pamiętam to organizator prawidłowo przygotował
    > odcinek i kibice stali w miejscu dozwolonym.

    A tu nie?

    To może inaczej - jak twoim zdaniem powinien być przygotowany OS, aby
    *żaden* kierowca, żeby nie wiem co zrobił (ano np. jakiś kamikaze, co
    wciśnie gaz w podłogę na IV i nie będzie skręcał, "bo nie") nie
    zniszczył nic poza drogą?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański