  • 1. Data: 2010-04-23 19:48:05
    Temat: [piątek] pył wulkaniczny?
    Od: LEPEK <gdzies@wsi>

    Witam,

    Ostatnio zauważyłem u siebie w samochodzie, że na desce rozdzielczej (w
    sumie dziwna nazwa na tą część - nie uważacie?) złoża jakiegoś pyłu.
    Widać go szczególnie dobrze przy słonecznej pogodzie. Co prawda nie
    próbowałem jeszcze robić nim peelingu, ale czy myślicie, że to może być
    pył wulkaniczny? Co z nim zrobić?
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d9b503491dc1d14e
    .html

    Pozdr ;)
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 2. Data: 2010-04-23 20:38:30
    Temat: Re: [piątek] pył wulkaniczny?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    LEPEK pisze:
> [...]
    > Widać go szczególnie dobrze przy słonecznej pogodzie. Co prawda nie
    > próbowałem jeszcze robić nim peelingu, ale czy myślicie, że to może być

    Fleeeeja. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2010-04-23 20:39:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    LEPEK wrote:

> [...]
    > Widać go szczególnie dobrze przy słonecznej pogodzie. Co prawda nie
    > próbowałem jeszcze robić nim peelingu, ale czy myślicie, że to może być

    Ja bym go zdrapał i scalił w małą bryłę, a otrzymany pumeks sprzedał na
    Allegro.

    --
    cokolwiek

  • 4. Data: 2010-04-23 22:30:17
    Od: LEPEK <gdzies@wsi>

    W dniu 2010-04-23 20:39, to pisze:

    > Ja bym go zdrapał i scalił w małą bryłę, a otrzymany pumeks sprzedał na
    > Allegro.

    Zebrać to można nawet mokrą szmatką.
    Jaką metodę scalenia proponujesz? Znasz jakiś warsztat, który potrafi
    tak uzyskany materiał scalić? Koncepcja zarobienia na syfie w
    samochodzie mnie zainteresowała ;)

    Pozdr,

  • 5. Data: 2010-04-23 22:31:31
    Od: LEPEK <gdzies@wsi>

    > Fleeeeja. :P

    To nie ja - to wulkan :)
    A samochód jest do jeżdżenia, nie do sprzątania :)

    Pozdr,

  • 6. Data: 2010-04-23 22:39:19
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    LEPEK pisze:

    > Zebrać to można nawet mokrą szmatką.
    > Jaką metodę scalenia proponujesz? Znasz jakiś warsztat, który potrafi
    > tak uzyskany materiał scalić? Koncepcja zarobienia na syfie w
    > samochodzie mnie zainteresowała ;)

    Był kiedyś w usenecie, taki jeden ekspert którego nazwiska nie wolno
    wymieniać, który takie rzeczy kompresował w diamenty ;>

  • 7. Data: 2010-04-23 22:52:11
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Był kiedyś w usenecie, taki jeden ekspert którego nazwiska nie wolno
    > wymieniać, który takie rzeczy kompresował w diamenty ;>

    Jakie "był"?!?!?

  • 8. Data: 2010-04-23 23:09:45
    Od: LEPEK <gdzies@wsi>

    > Jakie "był"?!?!?

    Będę bogaty :D

    Pozdr,

  • 9. Data: 2010-04-23 23:14:26
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    LEPEK pisze:

    > Będę bogaty :D

    Rzeczony też tak myślał. Ale chyba cosik mu nie idzie. :P
    Ale jakby co, to (jak mawiał Edzio listonosz): pińć procent dla mnie. :)