  • 11. Data: 2010-04-25 13:01:09
    Temat: Re: [piątkowo] skodą pod prąd
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Rafał wrote:
    > Pewno nie wszyscy zaglądają na joemonstera...
    > http://www.joemonster.org/filmy/24379/Prawdziwy_koza
    k_na_jutuba_

    Dosłownie wczoraj, jadąc dość żwawo obwodnicą Krakowa od Zakopianki w stronę
    zjazdu na Wieliczkę zobaczyłem przed sobą Punto jadące pod prąd... MOIM
    PASEM! <sic!>

    --
    Pozdrawiam - Staszek Sosenko [CKMK]
    priv: Nissan 100NX 2.0 '95

  • 12. Data: 2010-04-25 13:25:30
    Od: marjan <k...@g...com>

    Staszek Sosenko pisze:
    k_na_jutuba_

    > Dosłownie wczoraj, jadąc dość żwawo obwodnicą Krakowa od Zakopianki w
    > stronę zjazdu na Wieliczkę zobaczyłem przed sobą Punto jadące pod
    > prąd... MOIM PASEM! <sic!>

    Niedawno widziałem jak kobiecina jadąc Kapelanką od Brożka w stronę
    Kobierzyńskiej wjechała pod prąd (i jechała z lewą częścią jezdni ul.
    Kapelanka).

    BTW też niedaleko, skręcając z Kobierzyńskiej w lewo do TESCO raz mi się
    zdarzyło wjechać pod prąd (na teren TESCO), choć to akurat dość często
    ma tam miejsce (chyba ze względu na bardzo szeroki 3-pasowy wyjazd).

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 13. Data: 2010-04-25 20:18:19
    Temat: Re: skodą pod prąd
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 23 Apr 2010 05:49:37 -0700 (PDT), maciej debski <m...@b...pl>
    wrote:

    >Autostrada?! palnij sie w leb idioto.

    To nie autostrada, tylko ekspresówka :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 14. Data: 2010-04-26 08:41:39
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <n...@d...com> napisał w wiadomości
    > Na takiej drodze? Nie.
    > Oddaj pj jesli masz.

    Może u ciebie w mieście to autostrada
    W mojej wiosce są 3 pasmowe ulice i wystarczy wjechać w boczną drogę,
    później próbować z osiedla wyjechać i jazda pod prąd gotowa, wielu ludkom
    się to zdarza.

  • 15. Data: 2010-04-26 11:23:59
    Od: maciej debski <m...@b...pl>

    On Apr 25, 7:18 pm, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:

    > To nie autostrada, tylko ekspresówka :P

    a to przepraszam, ekspresowka jezdze codziennie pod prad.

    mac

  • 16. Data: 2010-04-26 12:32:04
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    m wrote:

    > Może u ciebie w mieście to autostrada
    > W mojej wiosce są 3 pasmowe ulice i wystarczy wjechać w boczną
    > drogę, później próbować z osiedla wyjechać i jazda pod prąd gotowa,
    > wielu ludkom się to zdarza.

    Nigdzie nic nie napisalem o autostradzie.

    Natomiast w mojej wiosce tez jest pelno 3-pasmowych ulic, ale na
    szczescie brak baranow, ktorzy nie potrafia z nich korzystac (albo po
    prostu mam szczescie, ze ich nie spotykam).

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl