  • 1. Data: 2009-06-12 21:14:05
    Temat: Problem z "initializing usb controllers"
    Od: Natalia Wolska <h...@g...com>

    Witam,

    Posiadam laptopa firmy ASUS, stary model A6 z 2005 roku. Dzisiaj przy
    próbie włączenia, przy uruchamianiu BIOSu pojawił się komunikat
    "initializing usb controllers" po czym komputer się zwiesza i nic się
    nie dzieje. Odłączone są wszystkie urządzenia z USB (wewnętrznie pod
    USB podłączona jest tylko wbudowana kamerka).
    Czy ktoś wie co z tym zrobić? Jak można ten problem rozwiązać?
    Wypadałoby spróbować resetu BIOSu, ale nie wiem gdzie znaleźć
    bateryjkę, którą można by wyłączyć by BIOS się zresetował.

    Pozdrawiam i proszę o pomoc!

  • 2. Data: 2009-06-12 22:20:07
    Temat: Re: Problem z "initializing usb controllers"
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Natalia Wolska pisze:
> [...]
    > Wypadałoby spróbować resetu BIOSu, ale nie wiem gdzie znaleźć
    > bateryjkę, którą można by wyłączyć by BIOS się zresetował.

    Odłącz wszystko od USB i odinstaluj ten port USB czy dysk USB. Zrestartuj
    komputer.
    Przy starcie powinien system wykryć i zainstalować poprawnie USB (jeśli
    coś nie padło)

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-06-13 04:55:34
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    Animka pisze:

    > Odłącz wszystko od USB i odinstaluj ten port USB czy dysk USB.
    > Zrestartuj komputer.
    > Przy starcie powinien system wykryć i zainstalować poprawnie USB (jeśli
    > coś nie padło)

    Czytaj uważniej:

[...]

    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie
    wchodzili" Charles Lindbergh
    bartosz<kropka/dot>bb@gmail<kropka/dot>com;
    http://picasaweb.google.com/Bartosz.BB

  • 4. Data: 2009-06-13 13:07:21
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Nathan pisze:

> [...]
    > komunikat "initializing usb controllers" po czym komputer się zwiesza i
    > nic się nie dzieje. Odłączone są wszystkie urządzenia z USB"

    To teraz wyłącz USB w Biosie, żeby komputer się uruchomił lub uruchom w
    trybie awaryjnym.

    --
    animka

  • 5. Data: 2009-06-15 08:29:08
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    Animka pisze:

    > To teraz wyłącz USB w Biosie, żeby komputer się uruchomił lub uruchom w
    > trybie awaryjnym.

    Tryb awaryjny biosu? Dobre!

  • 6. Data: 2009-06-15 09:00:41
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Marrcino pisze:

    > Tryb awaryjny biosu? Dobre!

    Niektore plyty to maja Sherlocku ba nawet maja dwa biosy przelaczane

  • 7. Data: 2009-06-15 10:47:50
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Marrcino pisze:

    > Tryb awaryjny biosu? Dobre!

    Gorszego cymbała to ja nie widziałam. Poducz się troszeczkę gdzieś.

    --
    animka

  • 8. Data: 2009-06-15 12:15:41
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Niektore plyty to maja Sherlocku ba nawet maja dwa biosy przelaczane

    I nazywa sie to tryb awaryjny watsonie?

  • 9. Data: 2009-06-15 18:01:22
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Niektore plyty to maja Sherlocku ba nawet maja dwa biosy przelaczane

    Tak sobie czytam i szukam, ale * trybu awaryjnego biosu* ni chuchu nie
    znajduję.Douczcie mnie, pokażcie gdzie to znajdę.Do czego służy i jak
    się uruchamia?
    Pozdrawiam i czekam.

  • 10. Data: 2009-06-15 18:55:20
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Dawid pisze:

    > Tak sobie czytam i szukam, ale * trybu awaryjnego biosu* ni chuchu nie
    > znajduję.Douczcie mnie, pokażcie gdzie to znajdę.Do czego służy i jak
    > się uruchamia?

    Rany, dlaczego mieszasz BIOS z Trybem awaryjnym?
    Prosze mnie w takie swoje kombinacje nie mieszać!

    Napisalam o wejściu w BIOS ewentualnie uruchomić komputer w trybie awaryjnym!
    Jak widzę to trzeba kołkom łopatologicznie :-(

    --
    animka