  • 1. Data: 2009-06-12 16:20:28
    Temat: Wydajnosc Intel Atom
    Od: "iTomasz" <poczta@@itomasz.com>

    Witka,

    Chcialbym zmienic obecny pecet na cos nowszego. Uzywam AthlonXP-M@2,0
    ghz+1GB ram na przyzwoitej plycie. Zastanawia mnie przesiadka na INTEL
    D945GCLF2 z powodu rozmiarow ITX, zuzycia pradu. Pecet ma sluzyc jako
    standardowy desktop (Linux,Win) multitask, chcialbym takze miec mozliwosc
    uruchomienia na raz kilku (4-5) maszyn wirtualnych do testow roznych rzeczy.
    Wsadzilbym 2GB ram. Teraz moje pytanie brzmi, czy ktos spotkal sie z ta
    plyta i co moze powiedziec o jej wydajnosci, czy poczuje duza roznice po
    przesiadce? Googlowalem za testami, chce jednak opinii kogos kto mial to w
    rece, reply mile widziane, pozdro!

    --
    TT.
    Admin pewnego portalu na O

  • 2. Data: 2009-06-12 16:55:25
    Temat: Re: Wydajnosc Intel Atom
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    iTomasz pisze:
> [...]
    > poczuje duza roznice po przesiadce? Googlowalem za testami, chce jednak
    > opinii kogos kto mial to w rece, reply mile widziane, pozdro!

    Maszyny wirtualne na Atomie? Kogo chcesz torturować wydajnością tego
    rozwiązania?

    --
    | Andrzej Libiszewski, JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
    | Computers don't make errors - What they do, they do on purpose. |

  • 3. Data: 2009-06-12 17:12:42
    Od: "iTomasz" <poczta@@itomasz.com>

    Andrzej Libiszewski wrote:

    > Maszyny wirtualne na Atomie? Kogo chcesz torturować wydajnością tego
    > rozwiązania?

    Jesli w ogolnych testach ta platforma wychodzi lepiej niz moja obecna
    powinno to w miare dzialac (tak mi sie wydaje). Nie mowie tutaj o tym, ze
    kazda maszyna bedzie miala 100% load.

    Pozdros.

  • 4. Data: 2009-06-12 17:53:00
    Od: "Wojtek Pietruszewski" <gotohell@once.>

    "iTomasz" <poczta@@itomasz.com> wrote in message
> [...]
    > testami, chce jednak opinii kogos kto mial to w rece, reply mile widziane,

    Co do procesora... wrażenia z pracy odpowiadają Celeronowi 1.2.
    Sortowanie 65000 elementowej tablicy liczb losowych: Intel Duo 2.0 (533) z Intel
    Atom 9:27 sekund

  • 5. Data: 2009-06-13 13:00:09
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    http://www.madshrimps.be/vbulletin/f22/intel-atom-23
    0-1-6ghz-4w-tdp-does-superpi-1m-92-766-seconds-44465
    /

    i porównaj z obecnym

  • 6. Data: 2009-06-15 18:00:15
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Andrzej Libiszewski zapodal(a):

    > Maszyny wirtualne na Atomie? Kogo chcesz torturować wydajnością tego
    > rozwiązania?

    do tego dla 4-5 maszyn wirtualnych naraz najpewniej zabraknie pamięci
    i będzie dużo swapować.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 7. Data: 2009-07-05 19:19:11
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 12.06.2009 18:20, iTomasz pisze:
> [...]
    > standardowy desktop (Linux,Win) multitask, chcialbym takze miec
    > mozliwosc uruchomienia na raz kilku (4-5) maszyn wirtualnych do testow

    No to raczej celuj w procesory wielordzeniowe (może trzyrdze-
    niowe Phenomy?), a nie w Atoma.

    > roznych rzeczy. Wsadzilbym 2GB ram. Teraz moje pytanie brzmi, czy ktos

    Do maszyn wirtualnych widziałbym co najmniej 4 GiB pamięci.
    Pamięć jest tania.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |