  • 1. Data: 2009-03-25 02:07:45
    Temat: play i plus
    Od: "m@rcin" <m...@g...com>

    witam

    jako ze play ma juz dosc sporo wlasnych nadajnikow zastanawiam sie czy
    jest oplacalne aby wciaz mieli umowe z PLUSem na roaming krajowy ?
    czy ktos sie orientuje do kiedy maja podpisana umowe i czy wogole jest
    w planach jej zakonczenie, ewentualnie kiedy ?

  • 2. Data: 2009-03-25 03:33:57
    Temat: Re: play i plus
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Mar 2009 19:07:45 -0700 (PDT), m@rcin wrote:
    >jako ze play ma juz dosc sporo wlasnych nadajnikow zastanawiam sie czy
    >jest oplacalne aby wciaz mieli umowe z PLUSem na roaming krajowy ?

    A jako klient bylbys zadowolony gdybys mial zasieg w kratke, albo np
    stracil go w domu czy w firmie ?
    Mysle ze roaming wlaczony bedzie jeszcze dlugo .. szczegolnie jesli
    sie obu stronom oplaca :-)

    >czy ktos sie orientuje do kiedy maja podpisana umowe i czy wogole jest
    >w planach jej zakonczenie, ewentualnie kiedy ?

    Mnie tam bardziej ciekawi ile play plusowi placi za minute wydzwoniona
    i odebrana :-)

    Jesli nie ma jakiejs stalej oplaty rocznej/miesiecznej, to moze byc
    dlugu wlaczony .. najwyzej nie bedzie uzywany ..

    J.

  • 3. Data: 2009-03-25 05:31:59
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent m@rcin nadaje:

    > czy ktos sie orientuje do kiedy maja podpisana umowe i czy wogole jest
    > w planach jej zakonczenie, ewentualnie kiedy ?

    Umowa jest bezterminowa.
    Co do szczegółów to chronione są lepiej niż tajna klauzula paktu
    Ribbentrop-Mołotow bo gdyby to wyciekło do konkurencji...

  • 4. Data: 2009-03-25 07:37:50
    Od: "m@rcin" <m...@g...com>

    dzieki :)

  • 5. Data: 2009-03-25 08:06:28
    Od: K <...@...c>

    m@rcin pisze:
> [...]
    > czy ktos sie orientuje do kiedy maja podpisana umowe i czy wogole jest
    > w planach jej zakonczenie, ewentualnie kiedy ?

    gdzie sie ostatnio wypowiadal ktos z playa, ze mimo posiadania wielu
    swoich nadajnikow, ktorych liczba ciagle wzrasta: "nie zamierzają
    rezygnować z umowy roamingowej z plusem"

  • 6. Data: 2009-03-25 08:17:04
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Uzytkownik "m@rcin" <m...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    5g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]
    > czy ktos sie orientuje do kiedy maja podpisana umowe i czy wogole jest
    > w planach jej zakonczenie, ewentualnie kiedy ?

    By tylko spróbowali rozwiazac i bym uciekl.

  • 7. Data: 2009-03-25 11:52:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
    > Umowa jest bezterminowa.
    > Co do szczegółów to chronione są lepiej niż tajna klauzula paktu
    > Ribbentrop-Mołotow bo gdyby to wyciekło do konkurencji...

    ... to co ?
    Zaproponowalaby Playowi lepsza oferte ? :-)

    Czy chodzi o konkurencje operatorow wirtualnych ?

    Jakas decyzja UKE nie nakazuje ich rowno traktowac ?

    J.

  • 8. Data: 2009-03-25 19:12:15
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 19:07:45 -0700 (PDT), m@rcin napisał(a):

> [...]
    > czy ktos sie orientuje do kiedy maja podpisana umowe i czy wogole jest
    > w planach jej zakonczenie, ewentualnie kiedy ?

    Czyli na wysokim interconect do Play drugim beneficjentem jest Plus, który
    często w zwiększonej opłacie do Play ma swój udział za wewnętrzny roaming.

    Pozdrawiam
    Tony

  • 9. Data: 2009-03-26 09:34:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tony" <p...@g...com.zamiastkkkdajk> napisał w
    wiadomości news:1n3mikcidtpzj.1fkypslhb4eh1.dlg@40tude.net...
    > Czyli na wysokim interconect do Play drugim beneficjentem jest
    > Plus, który
    > często w zwiększonej opłacie do Play ma swój udział za wewnętrzny
    > roaming.

    Tylko ze nie znamy umowy Plus-Play, i nie wiemy po jakiej stawce
    sie rozliczaja.
    Ciekawe czy UKE zna te umowe.

    Plus moze sie cieszyc ze zwiekszonych przychodow, ale mysle ze
    stawki obecnie nie sa wysokie.
    A jeszcze UKE obniza oplaty za przychodzace z Playa do Plusa..

    J.