  • 11. Data: 2010-01-02 19:18:40
    Temat: Re: plazma panasonic - szary ekran
    Od: Padre <P...@n...net>

    Ja do sklepu wybierałem się z 3500zł i zamiarem kupienia LCD bo na temat
    plazm nasłuchałem się wiele złego od osobników pokroju RoMana M. o
    jedynie słusznych poglądach, wyszedłem z plazmą Panasonica i 1000zł w
    kieszeni bo szybko doszedłem do wniosku że warto kupić telewizor w
    którym najlepiej wygląda obraz bo chyba po to się go kupuje :)

    Oczywiście był w sklepie LCD na którym obraz wyglądał może nawet lepiej
    niż na plazmie ale kosztował blisko 7000...

  • 12. Data: 2010-01-02 19:19:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Padre,

    Saturday, January 2, 2010, 8:14:01 PM, you wrote:

    > Niemal nikt już nie chce drogich, ciężkich, energożernych
    > Zdaje się chyba że Ty coś chyba długo z ziemianki nie wychodziłeś bo
    > masz jakieś stare dane na temat plazm...

    Czyżbyś próbował nam wmawiać, że plazmy mają piksele mniejsze niż LCD?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2010-01-02 19:24:59
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Tak się jarasz tą rzekomą głęboką czernią? A komu ona potrzebna? Kto
    > ogląda TV bez sygnału w absolutnej ciemności?

    Ano nikt nie ogląda dla tego pisałem twórcy wątku że czerń w plazmach
    nie stanowi problemu, niestety w tanich LCD stanowi problem szczególnie
    dla tych którzy tak jak ja lubią ogladac telewizję w ciemnym pokoju.

    Pański post swoja napastliwością dziwnie przekonuje mnie że to Pan jest
    sfrustrowanym apologetą LCD, ja wszelkie sprzęty kupuję sobie wyłacznie
    w oparciu o zachciankę i subiektywny osąd a parametry na papierze g.
    mnie interesują a w szczególności te o wadze telewizora czy poborze mocy.

  • 14. Data: 2010-01-02 19:27:12
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Czyżbyś próbował nam wmawiać, że plazmy mają piksele mniejsze niż LCD?

    A na ch. mi mniejsze piksele, wystarczy że są dostatecznie małe...

    A tak przy okazji czy plazma 42" FullHD ma większe piksele niż 42" LCD?

  • 15. Data: 2010-01-02 20:52:50
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

    > Czyżbyś próbował nam wmawiać, że plazmy mają piksele mniejsze niż LCD?

    A raster (nieswiecaca czesc ekranu) jest grubszy w ktorej technlogii? W sumie to
    niewiele zmienia ale dla elcedofili/plajzmofili moze miec magiczne znaczenie :)

    Przypomniala mi sie jeszcze jedna sensowna zaleta plajzm:
    to co sie widzi (kolor, kontrast, jasnosc, czern) w plazmie nie zalezy od
    miejsca z ktorego sie patrzy. To zaleta w nieustawnych pomieszczeniach gdzie nie
    daje sie idealnie wycentrowac ekranu w kierunku wszystkich miejsc skad sie go
    oglada.

    A co do wybierania TV w sklepie:
    Bylem i poprosilem o postawienie plazmy fullhd LG obok 600Hz LCD LG i
    nakarmienie tym samym sygnalem.
    Dostalem odpowiedz ze przeciez mozna porownac (obok LCD stala plazma 1024x768).
    Po mojej odpowiedzi ze to fullHD, a to 1024, gostek stwierdzil "przecierz widac
    ze tak samo swieci" i uciekl. Reszte pobytu w sklepie spedzilem sam bo wszystkie
    natreciuchy pouciekaly...

    --
    Lukasz Sczygiel