  • 1. Data: 2015-03-30 12:52:24
    Temat: po co Bóg wymyslił korozje?
    Od: s...@g...com

    Zauważyłem wczoraj że "balkon" zaczyna mi rdzewieć.
    I tak zacząłem się zastanawiać czy proces korozji
    ma jakieś zastosowanie jak na przykład tarcie?

  • 2. Data: 2015-03-30 13:12:48
    Temat: Re: po co Bóg wymyslił korozje?
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 30 marca 2015 12:52:25 UTC+2 użytkownik s...@g...com
    napisał:
    > Zauważyłem wczoraj że "balkon" zaczyna mi rdzewieć.
    > I tak zacząłem się zastanawiać czy proces korozji
    > ma jakieś zastosowanie jak na przykład tarcie?

    Ma bardziej praktyczne. Tworzy nowe miejsca pracy.

  • 3. Data: 2015-03-30 13:24:40
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Tworzy nowe miejsca pracy.

    Nawet gdyby powietrze rdzewialo, to PSL z koalicjantem miejsca pracy
    tworzyliby szybciej;-)... dla swoich.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2015-03-30 13:59:29
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    <s...@g...com>
    > ma jakieś zastosowanie jak na przykład tarcie?

    Nie bez powodu drzewiej gwoździe przed wbiciem w occie się moczyło.

    Robert

  • 5. Data: 2015-03-30 17:26:29
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-03-30 o 12:52, s...@g...com pisze:
    > Zauważyłem wczoraj że "balkon" zaczyna mi rdzewieć.
    > I tak zacząłem się zastanawiać czy proces korozji
    > ma jakieś zastosowanie jak na przykład tarcie?

    Dzieki korozji zarabiaja lakiernicy i blacharze ;)
    A z odpadami korodujacymi nie ma tylu problemow
    co z dlugowiecznym odpadem plastikowym.

    WM

  • 6. Data: 2015-03-30 18:08:56
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    Gdyby nie korozja, nie byłoby nierdzewki. W warunkach gdzie nierdzewka nie daje rady
    korodować, występuje metal dusting, czyli stal obraca się w proch.