  • 1. Data: 2010-10-12 13:18:19
    Temat: po dzisiejszym wypadku
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    Cały sprzęt do pomiaru prędkości i wszystkie służby mające stosowne uprawnienia
    powinny trafić na drogi. Radary - prędkość dopuszczalna + 5%. Służby wszystko co
    jest niezgodne z obowiązującymi przepisami. Już dość tego co się dzieje.

  • 2. Data: 2010-10-12 13:29:12
    Temat: Re: po dzisiejszym wypadku
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.10.2010 13:18, kogutek pisze:
> [...]
    > jest niezgodne z obowiązującymi przepisami. Już dość tego co się dzieje.

    To nic nie da póki się nie zmieni mentalność "byle sekundę szybciej za
    wszelką cenę".

    Każdy pędzi, ciśnie, kiwa się usiłując wyprzedzić... Dzisiaj właśnie
    takiego widziałem - tak się starał, tak cisnął... A po 20km "zyskał"
    jakieś 20m przewagi nade mną ;)

    Albo wyścigi do czerwonych świateł...

  • 3. Data: 2010-10-12 13:33:03
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 12 Oct 2010 13:18:19 +0200, kogutek <k...@v...pl> wrote:
    > Cały sprzęt do pomiaru prędkości i wszystkie służby mające stosowne uprawnienia
    > powinny trafić na drogi. Radary - prędkość dopuszczalna + 5%.

    A ile wynosi dopuszczalna prędkość + 5% na jednojezdniowej
    drodze poza obszarem zabudowanym przy widoczności w granicach
    50-100m?

    r.
    _____________

  • 4. Data: 2010-10-12 13:37:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 12 Oct 2010 13:18:19 +0200 osobnik zwany kogutek
    wystukał:

> [...]
    > uprawnienia powinny trafić na drogi. Radary - prędkość dopuszczalna +
    > 5%. Służby wszystko co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami. Już

    a potem się wszyscy dziwią, ze politycy rzucają się w populistyczne
    zagrania, jak taki jeden głąb z drugim się tego domaga

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2010-10-12 13:37:42
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszystko co
    > jest niezgodne z obowiązującymi przepisami. Już dość tego co się dzieje.

    W jaki sposób to wpłynie na wyplenieni głupoty? Efekt będzie taki, że
    najpierw taki pan będzie jechał wolno a potem "czas nadrabiał". Ten wypadek
    to jest książkowy przykład debila IMO, który 1)wpakował ludzi jak warzywa na
    pakę 2)zamiast jechać wyjątkowo ostrożnie z uwagi na ilość pasażerów i
    warunki na drodze to tak powoził, że wydzwownił. Nie wiem czy to nie jest
    nowy niechlubny rekord zabitych osób na raz w jednym wypadku z udziałe dwóch
    pojazdów.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 6. Data: 2010-10-12 13:37:52
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    >
    > Każdy pędzi, ciśnie, kiwa się usiłując wyprzedzić... Dzisiaj właśnie
    > takiego widziałem - tak się starał, tak cisnął... A po 20km "zyskał"

    Da. Przy 23 punktach jeździ się ostrożniej. Tresura dała dobre efekty w wielu
    krajach europejskich. Jakiś czas temu na autostradzie w Anglii widzialem takie
    zdarzenie. Siedzę przy oknie w autobusie. Kierowca autobusu jedzie z
    dopuszczalną prędkością. Widziałem licznik. Za oknem z taką samą prędkością co
    autobus jedzie bryka nie z tej Ziemi. Na autostradzie praktycznie pusto. 300
    tamten mógł jechać. A jechał tyle co autobus. Jedyny samochód który wtedy jechał
    szybciej niż inne to była ciężarówka z polska rejestracją i polskimi napisami na
    plandece.

  • 7. Data: 2010-10-12 13:40:20
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message

> [...]
    > to nie jest nowy niechlubny rekord zabitych osób na raz w jednym wypadku z

    Jest jeszcze 3 mozliwosc - spisek rosyjski.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 8. Data: 2010-10-12 13:41:12
    Od: "lmrt" <l...@p...onet.pl>

    > Jest jeszcze 3 mozliwosc - spisek rosyjski.

    Dokuadnie, tym wyprzedzanym samochodem jechali Tusk z Putinem;-)

  • 9. Data: 2010-10-12 13:42:34
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kogutek" <k...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > jechał
    > szybciej niż inne to była ciężarówka z polska rejestracją i polskimi

    O 10-15mph szybciej jezdzi duzo ludzi, policja nawet nie bawi sie w
    zatrzymywanie, a jesli ktos jest slepy i nie zauwazy pomalowanej odblaskowo
    kamery z kilometra, to zasluzyl na mandat. Ale za jazde ponad 100mph na
    autostradzie utrata prawa jazdy nawet do 12 miesiecy jest praktycznie pewna.
    Nieraz mozna podziwiac Zonde czy inne Lambo przez pol drogi, bo nigdzie nie
    ucieka.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 10. Data: 2010-10-12 13:42:55
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Dnia piÄ&#65533;knego Tue, 12 Oct 2010 13:18:19 +0200 osobnik zwany kogutek
    > wystukaĹ&#65533;:

    sĹ&#65533;uĹźby majÄ&#65533;ce stosowne
    prÄ&#65533;dkoĹ&#65533;Ä&#65533; dopuszczalna +

    > a potem siÄ&#65533; wszyscy dziwiÄ&#65533;, ze politycy rzucajÄ&#65533; siÄ&#65533;
    w populistyczne
    > zagrania, jak taki jeden gĹ&#65533;Ä&#65533;b z drugim siÄ&#65533; tego domaga
    >

    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lÄ&#65533;k gruntu! -Chyba wysokoĹ&#65533;ci?
    > -Wiem co mĂłwiÄ&#65533;, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Nie domagam się a żądam tego. Zero tolerancji. Policja też ma nie lecieć w dudy.
    Jak jest program Uwaga pirat i kogoś złapią bo zrobił trzy wykroczenia to ma
    płacić za trzy a nie łaskawie mu jedno odpuszczą.