  • 1. Data: 2010-10-11 23:41:10
    Temat: DC-Łódź. Którędy?
    Od: "Grzegorz P. Cibor" <p...@p...onet.invalid.pl>

    Witam. Potrzebuję dostać się z DC do Łodzi w ciągu jednego z
    najbliższych roboczych dni tygodnia, a przyznam że dawno tam się nie
    udawałem. Dość dużo słyszałem o korkach na gierkówce związanych z
    remontem za Nadarzynem. Planowany i nieprzekraczalny czas dotarcia to
    okolice godziny 18.00. Wyjazd z DC od strony Śródmieścia, dojazd do
    Łodzi w rejon Bałut. O której obecnie najlepiej tam wyjechać i jaką
    wybrać drogę - może lepiej przez Sochaczew i Łowicz? A może jakis
    wariant znany lokalnie? Nie wiem czy na wyjazd z Warszawy w określonym
    kierunku nie będzie miał wpływu bałagan będący pochodną zamknięcia
    tuneli przy Dźwigowej. Pozdrawiam grupę.

  • 2. Data: 2010-10-12 08:10:18
    Temat: Re: DC-Łódź. Którędy?
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-10-11 23:41, Grzegorz P. Cibor pisze:
    > Witam. Potrzebuję dostać się z DC do Łodzi w ciągu jednego z

    Zdecydowanie przez Sochaczew i Łowicz. Na DK 8 są teraz remonty
    i przez 1/3 trasy masz po 1 pasie w każdą stronę i korki.

    Przez Łowicz powinieneś w 2h dojechać, ale lepiej sobie zrobić
    margines koło godziny. Bo pora taka, że może być dość ciasno.
    No i wyjazd z Wawy może być ciężki, bo będziesz się musiał
    przebić przez blokującą się Połczyńską i Ożarów mazowiecki.
    Na to może być potrzeba ze 30 minut.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 3. Data: 2010-10-12 08:16:14
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-10-11 23:41, Grzegorz P. Cibor pisze:
    > Witam. Potrzebuję dostać się z DC do Łodzi w ciągu jednego z
    > najbliższych roboczych dni tygodnia, a przyznam że dawno tam się nie
    > udawałem.

    No i jeżeli masz np. jakieś spotkanie z teczką, a nie wieziesz 3 szafy
    rackowe, to może warto by rozważyć pociąg... 15:50 z Centralnego,
    17:19 na miejscu (47 zł I klasa) potem taksówka ze 20 zł.
    Jesteś w niecałe dwie godziny, bez stresu i coś możesz w tym czasie
    sobie porobić. Książkę przeczytać, albo na laptopie film obejrzeć
    (wagony prąd w gniazdkach mają), lub... popracować.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 4. Data: 2010-10-12 08:33:26
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > No i wyjazd z Wawy może być ciężki, bo będziesz się musiał
    > przebić przez blokującą się Połczyńską i Ożarów mazowiecki.

    Połczyńska nie blokuje się jakoś strasznie, a przynajmniej wczoraj po16:30 nie było
    jeszcze tragedii. Z Ożarowem gorzej, ale po co sie tam pchać. W Broniszach za giełdą
    w prawo, na rondzie w lewo, potem prosto na Pilaszków, potem po jakichś 2-3 km znów w
    lewo i wyjeżdżasz na DK2 za Ołtarzewem. Objazd zajmuje 10 minut. Jako, że nie piątek
    to w Błoniu i Sochaczewie nie będzie większych problemów. Jakby pasowało Ci wjechac
    do Łodzi od strony DK1, to możesz dac w Łowiczu na Piątek, a potem w lewo na Zgierz.

  • 5. Data: 2010-10-12 08:48:08
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-10-12 08:33, Vlad The Ripper pisze:
> [...]
    do Łodzi od strony DK1, to możesz dac w Łowiczu na Piątek, a potem w lewo na Zgierz.

    Prawda. Ja zwykle lecę z Bielan, więc jeśli jest wczesna pora, to przez
    Klaudyn, Babice i potem właśnie na Umiastów*. Czasami w ogóle 580 prawie
    do Sochaczewa, a potem za Żelazową Wolą w lewo do DK2.

    *) ostatnio przed Strzykułami drogę remontują i bywa, że jest wahadełko.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 6. Data: 2010-10-12 08:52:15
    Od: "kubelt" <k...@t...pl>

> [...]
    > problemów. Jakby pasowało Ci wjechac do Łodzi od strony DK1, to możesz dac
    > w Łowiczu na Piątek, a potem w lewo na Zgierz.

    Objazd oszczedza troche czasu ale powrot na glowna droge i tak wydluza
    podroz. Najlepiej jechac rownolegla droga na Leszno, Kampinos, Zelazowa Wola
    i powrot na 2 przy obwodnicy Sohaczewa. Szybciej sie jedzie, weryfikuje
    codziennie.

    kubelt
    (sig w budowie)

  • 7. Data: 2010-10-12 09:29:05
    Od: "Grzegorz P. Cibor" <p...@p...onet.invalid.pl>

    On 2010-10-12 08:16, Rychu wrote:

> [...]
    > sobie porobić. Książkę przeczytać, albo na laptopie film obejrzeć
    > (wagony prąd w gniazdkach mają), lub... popracować.

    Zacząłem od tej opcji, ale niestety powrót nastąpi przed północą,
    a z tego co sprawdziłem z żadnej stacji w Łodzi nie ma już połączenia
    do DC. PKS też został sprawdzony ;). Czyli zostaje jednak samochód
    i widzę, że wariant przez Łowicz. Dzięki Panowie.

  • 8. Data: 2010-10-12 09:41:21
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 12 Paź, 08:16, Rychu <r...@a...pl> wrote:

> [...]
    > sobie porobić. Książkę przeczytać, albo na laptopie film obejrzeć
    > (wagony prąd w gniazdkach mają), lub... popracować.

    Niecałe 2h to na Fabryczny ze Wschodniego, na każdy dworzec też trzeba
    dojechać i z niego na miejsce też dojechać.
    Poczekaj za chwilę zaczną robić tory DC-Skierniewice to w 2h to
    dojedziesz ale nie do Łodzi ;)

    Jak jeżdżę to naprawdę wolę wyjechać o 4 rano spod domu i o 6:10 być
    na miejscu, zrobić swoje i około 12 uciekać z powrotem do W-wy.
    Jeżdżę gierkówką, o tej porze to nawet na 1 pasie nie ma korków :)

    Pozdrawiam !!

    PS:
    Żeby nie było jeździłem i IC i PR :)

  • 9. Data: 2010-10-12 11:29:05
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

> [...]
    > do Sochaczewa, a potem za Żelazową Wolą w lewo do DK2.
    >
    > *) ostatnio przed Strzykułami drogę remontują i bywa, że jest wahadełko.

    Ze 2 tygodnie już nic się tam nie dzieje, tylko na połowie pasa na długości jakieś
    100m zdjęli asfalt i przysypali to żwirem :D. Kreatywna metoda naprawy.

  • 10. Data: 2010-10-12 11:34:57
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "kubelt" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i powrot na 2 przy obwodnicy Sohaczewa. Szybciej sie jedzie, weryfikuje

    Zależy w jakich godzinach. Jak Ożarów naprawdę przytkany (a między 15:30 a 17:30 jest
    przytkany zazwyczaj) to znacznie szybciej jest objechać.