  • 1. Data: 2010-10-12 12:15:16
    Temat: Jaka, ku*wa, prędkość?!
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Kierujący busem, przewożąc nadmierną liczbę pasażerów, podejmuje przy
    bardzo ograniczonej widoczności ryzyko manewru wyprzedzania. Dochodzi do
    zderzenia czołowego z ciężarówką, w wyniku którego ginie 18 osób.
    Prokuratura dopuszcza jeszcze jako przyczynę również awarię pojazdu.
    Tymczasem w pasku informacyjnym TVN24 czytamy:
    "możliwe przyczyny to śliska nawierzchnia i _nadmierna prędkość_"...
    No, ludzie...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 2. Data: 2010-10-12 12:18:18
    Temat: Re: Jaka, ku*wa, prędkość?!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "R2r" <b...@m...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Tymczasem w pasku informacyjnym TVN24 czytamy:
    > "możliwe przyczyny to śliska nawierzchnia i _nadmierna prędkość_"...

    Do debilizmu jeszcze się nie przyzwyczaiłeś?
    Przecież wiadomo, że jak był wypadek, to zawsze jest winna prędkość.
    Tak to jest, jak ktoś nie ma mózgu.

  • 3. Data: 2010-10-12 12:25:55
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-10-12 12:18, Cavallino pisze:
    > Do debilizmu jeszcze się nie przyzwyczaiłeś?
    > Przecież wiadomo, że jak był wypadek, to zawsze jest winna prędkość.
    > Tak to jest, jak ktoś nie ma mózgu.

    prędkość, brak wyobraźni, oraz typowo polaczkowe podejście ęa może się
    uda." nie wiem jak było w tym przypadku, ale wiele podobnych już było i
    właśnie taki scenariusz się sprawdzał. Buraki którzy myślą, że jacy to
    oni nie są powinni teraz czynnie uczestniczyć w wydobywaniu zwłok może
    to by ich czegoś nauczyło.

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-10-12 12:31:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > również awarię pojazdu.
    > Tymczasem w pasku informacyjnym TVN24 czytamy:
    > "możliwe przyczyny to śliska nawierzchnia i _nadmierna

    Jakby jechal wolniej, to by nie wyprzedzal ryzykownie :-P

    J.

  • 5. Data: 2010-10-12 12:33:49
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 12 Paź, 12:31, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jakby jechal wolniej, to by nie wyprzedzal ryzykownie :-P
    >
    > J.

    Patrząc ze zdjęć to tam było gdzie uciekać, widać kierownik był bez
    grama wyobraźni i z miernymi umiejętnościami - dojrzał światła z
    naprzeciwka - majtnąć kierownicą i wylądowałby w rowie, może chociaż
    część ludzi by przeżyła.

    Pozdrawiam !!

  • 6. Data: 2010-10-12 12:37:08
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-12 12:15, R2r pisze:
> [...]
    > Tymczasem w pasku informacyjnym TVN24 czytamy:
    > "możliwe przyczyny to śliska nawierzchnia i _nadmierna prędkość_"...

    Ano nadmierna - zgodnie z tym co podawali to ryzykownie wyprzedzał
    przy ograniczonej widoczności. Jak byk prędkość była niedostosowana
    do warunków - o głupocie nie wspomnę.

    > No, ludzie...

    No, no.

  • 7. Data: 2010-10-12 12:40:35
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Do debilizmu jeszcze się nie przyzwyczaiłeś?
    > Przecież wiadomo, że jak był wypadek, to zawsze jest winna prędkość.
    > Tak to jest, jak ktoś nie ma mózgu.

    W zasadzie można było postawić orzechy przeciw dolarom że pierwszy w wątku o
    wypadku odezwie się KIAvallino i z antykapeluszniczym zacięciem utrzymywać
    będzie, że prędkość nie była jakąkolwiek przyczyną wypadku i takiej a nie
    innej ilości ofiar.

  • 8. Data: 2010-10-12 12:40:48
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-10-12 12:25, krzysiek82 pisze:
    > prędkość,
    Jak w temacie...

    > brak wyobraźni, oraz typowo polaczkowe podejście ęa może się
    > uda."
    Awaria lub skrajna nieodpowiedzialność kierowcy, polegająca na podjęciu
    manewru w zupełnie niesprzyjających warunkach. Ale nie prędkość...

    > nie wiem jak było w tym przypadku,
    Właśnie.
    Rzecznik mazowieckiej policji też nie wiedział, ale wiedział już, że to
    prędkość jest wśród przyczyn:

    http://skocz.pl/dcgut

    "- Przyczyną wypadku na Mazowszu mogła być śliska nawierzchnia drogi i
    duża prędkość, z którą poruszał się bus - powiedział rzecznik
    mazowieckiej policji Tadeusz Kaczmarek."

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 9. Data: 2010-10-12 12:45:08
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Użytkownik "R2r" <b...@m...net.pl> napisał w
    >
    > Jakby jechal wolniej, to by nie wyprzedzal ryzykownie :-P

    A jakby jechal jeszcze szybciej, to by zdazyl wyprzedzic. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 10. Data: 2010-10-12 12:47:41
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-10-12 12:15, R2r wrote:

> [...]
    > Tymczasem w pasku informacyjnym TVN24 czytamy:
    > "możliwe przyczyny to śliska nawierzchnia i _nadmierna prędkość_"...

    "Bez wątpienia, jeśli się to potwierdzi, to będzie to jedna z
    największych katastrof drogowych w Polsce - relacjonował rzecznik
    prasowy mazowieckiego komendanta wojewódzkiego policji w Radomiu
    podinspektor Tadeusz Kaczmarek. Jego zdaniem duże znaczenie mogła mieć
    mgła i prędkość. - Samochody, które poruszałyby się z prędkością 10 km
    na godzinę miałyby co najwyżej stłuczkę. Taka liczba ofiar świadczy
    jednak, że prędkość musiała być bardzo duża - dodaje."

    Unioslem nieco brew czytajac to, bo mozna wywnioskowac ze rekomendowana
    predkosc w takich warunkach to 10km/h. A takiej jazdy jeszcze nie
    widzialem. Szczegolnie ze zaraz najechalby na tyl ktos jadacy spokojnie
    5x wiecej.

    Niemniej jednak najwazniejsze w calej tej sprawie jest to, ze ludzi
    przewozi sie jak ziemniaki..

    --

    memento lorem ipsum