  • 1. Data: 2010-10-12 08:22:11
    Temat: suv-y na gaz
    Od: sulima <c...@t...pl>

    czy ktos z was orientuje sie moze, ktore suv-y nadaja sie bezproblemowo
    do przerobienia na gaz lub moze nawet, ktory z producentow pozwala na
    przerobienie takiego auta jeszcze w okresie gwarancyjnym :) czy kia
    sportage z silnikiem benzynowym daje sie zagazowac ?

  • 2. Data: 2010-10-12 09:39:10
    Temat: Re: suv-y na gaz
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "sulima" <c...@t...pl> napisał

    > ktory z producentow pozwala na przerobienie takiego auta jeszcze w okresie
    > gwarancyjnym :)

    Nie pozwala Hyunday, Suzuki i pewnie jeszcze inni.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2010-10-12 10:13:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sulima" <c...@t...pl> napisał w
> [...]
    > producentow pozwala na przerobienie takiego auta jeszcze w
    > okresie gwarancyjnym :) czy kia sportage z silnikiem benzynowym

    Daje, przynajmniej te starsze. Ile przejedzie to jeszcze nie wiem.

    Z tym ze sens musisz przemyslec - bagaznik niezbyt duzy, spalanie
    duze, szybkosc ograniczona ..

    J.

  • 4. Data: 2010-10-12 10:30:09
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > spalanie duze, szybkosc ograniczona ..

    a jaki ma to związek z sednem pytania i instalacją gazowa?

    Poza tym im więcej samochód pali tym szybciej zwróci sie instalacja LPG...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 5. Data: 2010-10-12 11:50:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał
    > a jaki ma to związek z sednem pytania i instalacją gazowa?
    > Poza tym im więcej samochód pali tym szybciej zwróci sie
    > instalacja LPG...

    Ale tez tym bardziej trzeba sie zastanowic czy na pewno chcesz suv,
    i czy nie lepiej w dieslu.

    Bo na LPG to zero bagaznika albo tankowanie co 200km.

    J.

  • 6. Data: 2010-10-12 12:37:09
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w
    > Ale tez tym bardziej trzeba sie zastanowic czy na pewno chcesz suv, i czy
    > nie lepiej w dieslu.
    > Bo na LPG to zero bagaznika albo tankowanie co 200km.

    Już kiedyś podawałem swój przykład, tankowanie LPG co 400km w mieście i
    pewnie co 500-600km w trasie, autko "miejskie" to tras prawie nie uświadcza
    ;)
    To wszystko dla butli w miejscu koła zapasowego i przy spalaniu ~15l LPG na
    100km.

    Tankowanie co 200km przerabiałem i to jest faktycznie dramat, ale wiele
    zależy od auta ;)

    Pozdr

  • 7. Data: 2010-10-12 18:17:15
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2010-10-12 12:37, Przembo pisze:

    > Tankowanie co 200km przerabiałem i to jest faktycznie dramat, ale wiele
    > zależy od auta ;)

    Tak, tylko, ze kazdy SUV (a nie popierdolka w stylu RAV4) z najmniejszym
    silnikiem benzynowym (w wiekszosci [X5, ML, XC90, stary Touareg przed
    liftem] jest to ~3.0 V6/R6 lub 3.6 V6 [Q7, Touareg po lifcie]) nigdy nie
    spali 15l LPG w miescie, bo one PB pala po 18-19l.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 8. Data: 2010-10-12 19:41:20
    Od: " BrunoJ" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej Browarczyk <m...@N...org> napisał(a):

> [...]
    > liftem] jest to ~3.0 V6/R6 lub 3.6 V6 [Q7, Touareg po lifcie]) nigdy nie
    > spali 15l LPG w miescie, bo one PB pala po 18-19l.

    No tylko ze nie jest mowa o X5 tylko o popierdulce - Kia Sportage.
    Wiec ani 3.0 ani bagaznika (bo czy nie spala 15l LPG w miescie, to sie nie
    zaloze).

    pozdr
    --
    Bruno, Bydg
    Citroen XP 1.6i & ZX 1.4i

  • 9. Data: 2010-10-12 19:58:23
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    wiadomości news:i921m9$6po$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > liftem] jest to ~3.0 V6/R6 lub 3.6 V6 [Q7, Touareg po lifcie]) nigdy nie
    > spali 15l LPG w miescie, bo one PB pala po 18-19l.

    Temat jest mylący, pytanie o SUV i uszczegółowienie do segmentu gdzie jest
    Kia Sportage ;)

    Pozdr

  • 10. Data: 2010-10-13 11:49:12
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 10-10-12 19:58, Przembo pisze:

    > Temat jest mylący, pytanie o SUV i uszczegółowienie do segmentu gdzie
    > jest Kia Sportage ;)

    A to przepraszam, doczytalem niedokladnie ;) a temat mocno komiczny, bo
    ludzie mysla, ze jak cos ma podniesione zawieszenie i ciut wieksze kolka
    to juz SUV a zakopie sie w byle kaluzy na podworku dziadka. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej