    From: "Akond ze skwak" <A...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: pobieranie danych z oscyloskopu na PC - SIGLENT
    Date: Sat, 12 Apr 2014 20:36:43 +0200

    Oscyloskop SIGLENT SDS 1072 ma możliwość zapisu bufora do pamięci USB w
    formacie CSV.

    Dobrze, że jest możliwość zrzutu bufora do pliku i analizy innym programem.
    Ale jak przyśpieszyć przenoszenie danych na PC ?
    Czy jest możliwość bezpośredniego zapisu bufora na dysku PC ?

    Po zainstalowaniu aplikacji EasyScope mam podgląd ekranu oscyloskopu.
    Albo czegoś nie doczytałem, albo jakaś lipa.
    Ten program EasyScope to jakieś badziewie.

    Z Easyscope można zapisać plik w formacie wdf -WaveData
    ale widzę ,że to przekonwertowane chyba na piksele
    nie ma tam danych typu (tak jak w csv) :
    Source,CH1,CH2
    Second,Volt,Volt
    -0.00040960000,5.04000,5.04000

    tylko liczby o małej rozdzielczości (piksele ?):

    # CH1 CH2 CH3 CH4 Chan5 Chan6 Chan7
    1 176 93 129 106 190
    2 177 94 129 105 191

    Piksele ?
    raczej tak, bo jak przesunąłem wyżej kanał 2 to mam :

    # CH1 CH2

    A może jest jakiś inny program do tego celu ?

    AZS

    AZS