  • 11. Data: 2002-09-27 11:21:21
    Temat: Re: polpak T i ostatni tydzien
    Od: "user" <u...@o...pl>

    Na pl.comp.networking ktoś pisze, że padła karta ATM w routerze brzegowym w
    Łodzi - może ma z tym związek? W jakich miastach macie te problemy?

  • 12. Data: 2002-09-27 11:46:20
    Od: "Dariusz Jackowski" <m...@m...invalid>

    In news:an1e89$1p9$1@news2.tpi.pl,
    user <u...@o...pl> typed:
    > Na pl.comp.networking ktoś pisze, że padła karta ATM w routerze
    > brzegowym w Łodzi - może ma z tym związek? W jakich miastach macie te
    > problemy?

    Przeciez straty sa na drodze do routera brzegowego. Skoro ten router
    brzegowy znajduje sie w Szczecinie to co mnie obchodzi router w Lodzi?
    Pozatym to FR, nie ATM.

    --asc

  • 13. Data: 2002-09-27 11:46:26
    Od: "Marcin Szczygielski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "user" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Na pl.comp.networking ktoś pisze, że padła karta ATM w routerze brzegowym
    > Łodzi - może ma z tym związek? W jakich miastach macie te problemy?

    Zary Lubuskie.
    ale zeby bylo smiesznej - SDI z domu w tym samym czasie ma lepsze osiagi niz
    mój Polpak-T 2 MB CIR 16 kb.

    Marcin Szczygielski

  • 14. Data: 2002-09-27 14:40:19
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Szczygielski" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Krótkie pytanie , ostatni tydzien polpak-t .
    > od godziny 11 lacze traci ze 30 % swojej sprawnosci.
    > Gubi ramki, pingi sa 6 , 10 razy gorsze.
    > Zaznaczam ze wczesniej nie bylo.
    > POLPAK mówi ze wszystko jest OK.

    Lubelski Polpak tak samo.

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 15. Data: 2002-09-30 07:40:13
    Od: "user" <u...@o...pl>

    Wygląda na to, że dzieje się to tylko w dni robocze - w sobotę i niedzielę
    uzyskujemy odpowiednią przepustowość (2Mb/s)

  • 16. Data: 2002-10-07 07:52:59
    Od: "Damian Barczyk" <b...@p...pl [nospam]>

    Użytkownik "Dariusz Jackowski" <p...@a...sgh.waw.pl> napisał w
    wiadomości news:3d931cb3$1@news.home.net.pl...
    > In news:amuovj$k3l$1@news.onet.pl,
    > Marcin Szczygielski <m...@p...onet.pl> typed:
    >
    > Lacze 2Mb/s mojego znajomego to samo. Lokalizacja Szczecin. Od okolo
    > tygodnia 20-25% strat na wyjsciu. Zlozona reklamacja, jeszcze nie
    > rozpatrzona. Dalszy ciag polityki antyISP TPSA? Wyglada na szeroko
    zakrojona
    > akcje ;-)
    tez mam 2Mb/s w szczecinei identyko
    po telefonie
    u nich wszystko OK ale moze pan wykupic CIR.
    technika zniechecanie klientow???
    +

  • 17. Data: 2002-10-07 16:44:51
    Od: "Tomasz Torcz, BG" <z...@i...-spamu.nie.chce-.pl>

    Microsoft Outlook Express?? --> http://www.oe.faq.net.pl/bledy.html
    Damian Barczyk <b...@p...pl> wydziergał:

    tpsa nie wie, jak to robi: <anp34q$c9$1@news.tpi.pl> ,
    ale jakos to tlumaczy: <anpslj$743$1@news.tpi.pl>

    --
    Tomasz Torcz Zjadanie martwych dzieci
    z...@i...-nie.spam-.pl jest barbarzynstwem!

  • 18. Data: 2002-10-09 10:50:59
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    On Mon, 7 Oct 2002, Tomasz Torcz, BG wrote:

    > Microsoft Outlook Express?? --> http://www.oe.faq.net.pl/bledy.html
    > Damian Barczyk <b...@p...pl> wydziergał:
    > tpsa nie wie, jak to robi: <anp34q$c9$1@news.tpi.pl> ,
    > ale jakos to tlumaczy: <anpslj$743$1@news.tpi.pl>

    To sie jeszcze da zrozumiec, ale skad od ostatnich
    czasow taka niezrozumialosc tych komunikatow z CST?
    Czy oni tam cos pala, albo pija? No bo inaczej jak
    mozna napisac cos takiego:

    -----
    W dniu 07.10.2002 o godzinie 19:55 wystapily problemy w
    dostepie do internetu na terenie calej Polski. Wystepuja
    problemy z rutingiem BGP i sa w trakcie usuwania, jednak
    problem jest bardzo powazny i usuniecie moze potrwac dosyc
    dlugo.
    -----

    albo takiego:

    -----
    Awaria zostala usunieta 08.10.2002 o godz 0:45 dotyczyla ta
    awaria dostep[u komutowanego do internetu na terenie calego
    kraju
    -----

    "wystapily problemy" "wystepuja problemy i sa w trakcie
    usuwania" :)
    "dotyczyla ta awaria dostep[u" :)
    --
    [W pochmurny dzien, gdy szary cien ]
    Leszek A. Szczepanowski [przesloni barwy swiata nam ]

  • 19. Data: 2002-10-10 13:11:51
    Od: d...@w...sobie.to

    Leszek A. Szczepanowski <t...@p...pl> wrote:

    > To sie jeszcze da zrozumiec, ale skad od ostatnich
    > czasow taka niezrozumialosc tych komunikatow z CST?
    > Czy oni tam cos pala, albo pija? No bo inaczej jak
    > mozna napisac cos takiego:

    Nie tylko takiego i nie tylko tam....

    W lutym zlozylismy wniosek o instalacje dostepu FR. Do maja nic sie nie
    dzialo. W maju stwierdzono, ze sie nie da. We wrzesniu dostalem za to
    fakture ;)
    Od lipca zeszlego roku na *kazdej* fakturze jest kilka bledow, oczywiscie
    "w gore", wiec kazda reklamuje. Ta oczywiscie tez.

    Dotad to norma w CST ;)

    Na skutek interwencji dyrektora Trzewika po kilkunastu miesiacach dostalem
    odpowiedz na moje reklamacje i tu niespodzianka...

    Pan Sowa wyjasnil mi pisemnie, ze za ten dostep, ktorego nie dalo rady
    zrobic, a co sam potwierdza, mam jednak zaplacic, bo na wniosku bylo, ze w
    razie braku mozliwosci technicznych nie bedziemy wystepowac o
    odszkodowanie ;)

    No i fajnie.....

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    14. Buy a McDonald's "Happy Meal" for lunch every day. Eat the straw

  • 20. Data: 2002-10-11 08:57:32
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik <d...@w...sobie.to> napisał w wiadomości
    [ciach]
> [...]
    > zrobic, a co sam potwierdza, mam jednak zaplacic, bo na wniosku bylo, ze w
    > razie braku mozliwosci technicznych nie bedziemy wystepowac o

    Żartujesz ? No powiedz, że żartujesz...

    Z#