  • 21. Data: 2002-10-11 09:34:51
    Temat: Re: polpak T i ostatni tydzien
    Od: "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <B...@t...one.pl>

    Cóż, Thu, 10 Oct 2002 13:11:51 +0000 (UTC)
    d...@w...sobie.to <d...@w...sobie.to> pisze:

    > Na skutek interwencji dyrektora Trzewika po kilkunastu miesiacach dostalem
    > odpowiedz na moje reklamacje i tu niespodzianka...

    > Pan Sowa wyjasnil mi pisemnie, ze za ten dostep, ktorego nie dalo rady
    > zrobic, a co sam potwierdza, mam jednak zaplacic, bo na wniosku bylo, ze w
    > razie braku mozliwosci technicznych nie bedziemy wystepowac o
    > odszkodowanie ;)

    Całkowicie poprawnie ;)
    O odszkodowanie, pisemnie, ani sądowo, nie będziesz występował.
    Opłat też nie wnoś - za nie wykonaną usługę się nie płaci.
    Mogą jedynie żądać opłat za jakieś ekspertyzy etc. z których wynikł
    fakt o braku możliwości technicznych (bo zapewne 'wszelkie koszty
    ponosi zamawiający' ;). Ale to "grosze".
    Szczegóły w znowelizowanym prawie handlowym - dział o prawach
    konsumenta i topiki jak reklamacje, zwroty, odmowy etc...

    PS. O ile lubisz walczyć, bo niektórzy "nie lubią"... się narażać...
    takie czasy... ;)))
    --
    Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak <b...@t...one.pl>
    [RLU:146065, GG:3218485, IA:3647017539, #amypl tkdMass]

  • 22. Data: 2002-10-11 12:45:26
    Od: "artur " <p...@N...gazeta.pl>

    w Katowicach jest to samo albo jeszcze gorzej ...po nieustannym wydzwanianiu
    do polpaku najpierw odpowiedz ze wszystko jest ok i mam wykupic cira potem ze
    awaria routera potem ze karta ATM potem ze moje łącze jest 99% obciązone i
    teraz jestm na etapie ze przeprosili i starają sie jak najszybciej usunąć
    awarie ...ciągle czekam ale ile jeszcze mozna

  • 23. Data: 2002-10-12 05:42:44
    Od: d...@w...sobie.to

    Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl> wrote:

    > Żartujesz ? No powiedz, że żartujesz...

    Nie, ale sie zastanawiam czy moge legalnie skan gdzies wystawic ;)

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    15. Buy a plant. Sleep with it at night. Talk to it. After a few

  • 24. Data: 2002-10-12 20:27:59
    Od: "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <B...@t...one.pl>

    Cóż, Sat, 12 Oct 2002 05:42:44 +0000 (UTC)
    d...@w...sobie.to <d...@w...sobie.to> pisze:

    > Nie, ale sie zastanawiam czy moge legalnie skan gdzies wystawic ;)

    To Twój skan, Twojej wersji rachunku. Możesz gdziekolwiek...

  • 25. Data: 2002-10-13 06:42:09
    Od: d...@w...sobie.to

    Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak <B...@t...one.pl> wrote:

    > To Twój skan, Twojej wersji rachunku. Możesz gdziekolwiek...

    Chodzilo mi raczej o ta dosc zabawna odpowiedz na reklamacje.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    18. Buy some knives. Sharpen them every night. While you're doing so,

  • 26. Data: 2002-10-13 14:11:56
    Od: Marcin Markowski <m...@r...pl>

    On Fri, 11 Oct 2002, artur wrote:

> [...]
    > teraz jestm na etapie ze przeprosili i starają sie jak najszybciej usunąć
    > awarie ...ciągle czekam ale ile jeszcze mozna

    W Rybniku jest to samo. Po zgloszeniu tego oddzwonil _jakis_ Pan ktory ani
    nie raczyl sie przedstawic i odpowiedzial "Nie jest Pan jedyny ktory
    zglasza to. Mamy przeciazona siec w Katowicach i nie wiem kiedy to bedzie
    naprawione. Slyszalem cos o 2 tygodniach ale nie daje glowy, prosze
    sprawdzic za miesiac."
    Jak widac bardzo sie "przejmuja" klientami ktorzy jeszcze maja starego
    Polpak'a.

    --
    Marcin Markowski