  • 1. Data: 2002-04-16 14:20:45
    Temat: polspam ??
    Od: "Adam Filutowski" <a...@f...waw.pl>

    Czy wiecie co sie stalo z witryna www.polspam.org ???

    --
    Adam Filutowski
    http://filuts.waw.pl
    mobile : +48 502942561

  • 2. Data: 2002-04-16 17:12:58
    Temat: Re: polspam ??
    Od: Maciej Wierzbicki <v...@k...p.lodz.pl>

    Adam Filutowski wrote:

    > Czy wiecie co sie stalo z witryna www.polspam.org ???

    msg-id : a8fn65$kb2$...@n...tpi.pl

    * Maciej 'Voovoos' Wierzbicki * VOO1-RIPE * VOO1-6BONE

  • 3. Data: 2002-04-16 17:13:23
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "Adam Filutowski" <a...@f...waw.pl> napisal(a):

    > Czy wiecie co sie stalo z witryna www.polspam.org ???

    Hehe. Może to samo co z ORBS i ORBZ? :) O ile pamiętam, oba zostały
    błyskawicznie zamknięte w niezbyt wyjaśnionych okolicznościach. Jeżeli
    chodzi o ORBZ, to dostali taki nakaz od sądu, bo przegrali jakąś
    sprawę ze spammerem (o ile mnie pamięć nie myli).

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: p...@f...com ** PGP: D48684904685DF43EA93AFA13BE170BF *

  • 4. Data: 2002-04-16 19:20:22
    Od: "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl>

    > Czy wiecie co sie stalo z witryna www.polspam.org ???

    Tyle wiemy co pisze:
    "Serwis chwilowo nieczynny, zapraszamy po przerwie..."
    Nie wiem, czy widziales ten napis na stronie, bo mi ta w ogole
    sie nie wczytywala. Dopiero teraz ujrzalem to i zacytowalem.

    --
    =[ Jarek Granat - j...@a...lublin.pl ]=
    =[ www.granat.eu.org - nic-hdl: JG3-6BONE ]=

  • 5. Data: 2002-04-17 13:26:34
    Od: "Marek" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Filutowski" <a...@f...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Czy wiecie co sie stalo z witryna www.polspam.org ???

    Jakieś dwa tygodnie temu na jednej z grup czytałem, iż serwis będzie
    nieczynny przez dwa tygodnie. Nie działa już ponad tydzień... Może jednak
    ktoś zna jakieś szczegóły?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 6. Data: 2002-04-20 12:40:45
    Od: "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl>

    [...]
    Skoro juz zamkneli ten serwis, to moze ma ktos w miare nowa (najlepiej
    najswiezsza) baze i moglby ja udostepnic?
    Bede zainteresowany, pewnie jeszcze sie ktos inny znajdzie.

    Dzieki,

  • 7. Data: 2002-04-21 02:52:47
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

> [...]
    > chodzi o ORBZ, to dostali taki nakaz od sądu, bo przegrali jakąś
    > sprawę ze spammerem (o ile mnie pamięć nie myli).

    niezależnie od tego są one bez sensu.

  • 8. Data: 2002-04-21 02:53:27
    Od: d...@w...sobie.to

    Jarek Granat <j...@a...lublin.pl> wrote:
    > [...]
    > Skoro juz zamkneli ten serwis, to moze ma ktos w miare nowa (najlepiej
    > najswiezsza) baze i moglby ja udostepnic?
    > Bede zainteresowany, pewnie jeszcze sie ktos inny znajdzie.

    http://spam.wytnij.to

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    26. Keep a tarantula in a jar for three days. Then get rid of the

  • 9. Data: 2002-04-21 09:02:57
    Od: Robert Redziak <s...@s...plukwa.net>

    On Tue, 16 Apr 2002 17:13:23 +0000 (UTC), Przemyslaw Frasunek
    <v...@f...lublin.pl> wrote:

    > chodzi o ORBZ, to dostali taki nakaz od sądu, bo przegrali jakąś
    > sprawę ze spammerem (o ile mnie pamięć nie myli).

    Jeśli chodzi o ORBZ to nie przegrali (poczytaj sobie
    http://orbz.org). Natomiast, żeby uniknąć problemów, zmienili
    formułę działania (http://dsbl.org).

    r.
    _____________
    robert rędziak :: 1.0654205607477 j.w.g. :: rekin.plukwa.net

    Na newsy i http://gaciale.plukwa.net piszę całkowicie prywatnie

  • 10. Data: 2002-04-21 09:03:41
    Od: Robert Redziak <s...@s...plukwa.net>

    On Sun, 21 Apr 2002 02:52:47 +0000 (UTC), Wojciech Puchar
    <w...@c...3miasto.net> wrote:

    > niezależnie od tego są one bez sensu.

    Dlaczego? Czyżby Twoje maszynki tam tkwiły?

    r.