  • 11. Data: 2011-07-11 17:19:15
    Temat: Re: pompa do betonu
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Jul 11, 5:17 pm, Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> wrote:

    > A nie wiem. Oglądając ten filmik na YT, to można pomyśleć, że sprężone
    > powietrze dostaje się do tych tłoków by nie dostawał się do nich, do
    > środka beton. Każdy tłok wypycha porcję betono i "kawałek" powietrza w
    > funkcji takiego "izolatora". Dobrze kombinuję?

    Dobre :-)
    Wyobrażasz sobie jak by wyglądał ten koleś który trzyma koniec tego
    króćca którym wylatuje beton? Raz na jakiś czas taki wielki PIERD!
    rozpryskujący beton dookoła w postaci kropel jak odłamków z granata.
    Konrad

  • 12. Data: 2011-07-11 18:10:35
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-07-11 19:19, Konrad Anikiel pisze:
    > Wyobrażasz sobie jak by wyglądał ten koleś który trzyma koniec tego
    > króćca którym wylatuje beton? Raz na jakiś czas taki wielki PIERD!
    > rozpryskujący beton dookoła w postaci kropel jak odłamków z granata.

    :-)
    Aż tak źle to chyba nie jest.
    Powietrze się rozpręża w rurociągu i w każdym punkcie na swojej drodze
    ma ciśnienie równe wysokości ciśnienia statycznego słupa betonu + opory
    dynamiczne od punktu w którym się znajduje do wylotu. Przy wylocie z
    węża równe jest w przybliżeniu atmosferycznemu... Dla tego pompa pluje
    porcjami i przy tym nikt nie ginie.
    Chyba, żeby zamontować na końcu prądownicę :-)

    ________MAT_______

  • 13. Data: 2011-07-11 22:08:16
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Jul 11, 7:10 pm, Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> wrote:
> [...]
    > porcjami i przy tym nikt nie ginie.
    > Chyba, żeby zamontować na końcu prądownicę :-)

    Wiesz, jak się da w miotaczu ognia to i w betoniarce może i by się
    dało. Patentuj, może milonerem zostaniesz bez wysiłku...
    Konrad

  • 14. Data: 2011-07-12 10:00:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "venioo" napisał w wiadomości
    W dniu 2011-07-01 18:10, J.F pisze:

    >A sruba archimedesa nie bylaby dobrym rozwiazaniem?

    Chyba by byla, i chyba nawet te betoniarki przewozace sa tak zrobione.

    Ale pompy nie. Nie ma wirnikow w rurach, jakos inaczej musi byc
    zrobione.

    J.

  • 15. Data: 2011-07-12 21:09:43
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Ale pompy nie. Nie ma wirnikow w rurach, jakos inaczej musi byc zrobione.

    Łatwe do zablokowania, ścierne medium.
    Wcale się nie dziwię, że nie ma :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 16. Data: 2011-07-12 21:25:27
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-12 23:09, Irek N. pisze:

    > Łatwe do zablokowania, ścierne medium.
    > Wcale się nie dziwię, że nie ma :)

    Wirnikow może nie ma, ale coś w rodzaju dużej śruby pociągowej
    odpowiednio spasowane, no i oczywiscie gestej konsystencji beton bez
    kamieni - i nie powinno sie blokować. Chociaz w sumie to chyba lepsza
    wydajnosc mialby podajnik tasmowy w obudowie :P

    --
    venioo
    GG:198909

  • 17. Data: 2011-07-12 21:59:29
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-07-11 20:10, Lagod pisze:

> [...]
    > dynamiczne od punktu w którym się znajduje do wylotu. Przy wylocie z
    > węża równe jest w przybliżeniu atmosferycznemu... Dla tego pompa pluje

    Tak a'propos filmik:

    http://www.youtube.com/watch?v=Iaud0QI3i3M&feature=r
    elated

  • 18. Data: 2011-07-13 08:06:45
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Jul 12, 10:59 pm, Padre <P...@n...net> wrote:

    > Tak a'propos filmik:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=Iaud0QI3i3M&feature=r
    elated

    Z tym że inżynier powinien mieć wyobraźnię a nie youtube.
    Konrad