  • 101. Data: 2012-08-03 18:45:42
    Temat: Re: pompka paliwa (SC900)
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-08-03 18:24, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
    >
    > Tak gwoli ścisłości, Ty i PM to jedna osoba?

    oczywiście, wyraźnie widać po mailu.

  • 102. Data: 2012-08-04 08:25:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > oczywiście,

    No to przepraszam za wczorajsze odpowiedzi, miałem nie kontynuować dyskusji
    z Tobą, bo to bez sensu, takoż czynię.

  • 103. Data: 2012-08-04 08:25:48
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > To się tak tylko nazywa: gwarancja na całe auto. A popatrz na
    > listę wyłączeń.
    > Okaże się, że de facto jest to gwarancja na pewne typy uszkodzeń
    > pewnych części.

    Czyli obstajesz przy tym, że jeśli sprzedawca powiedziałby ci,
    że przez nieoryginalną pompkę straciłeś gwarancję na zawieszenie
    i lakier - spuściłbyś głowę i pluł sobie w brodę, że taką
    głupotę z tą pompką popełniłeś ... NICE.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 104. Data: 2012-08-04 10:13:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:jvifei$68p$...@n...news.atman.pl...

> [...]
    > nieoryginalną pompkę straciłeś gwarancję na zawieszenie i lakier -
    > spuściłbyś głowę i pluł sobie w brodę, że taką głupotę z tą pompką

    Obstawiam, że mylisz dyskutantów, bo Jakub obstawał przy czymś dokładnie
    odwrotnym dotychczas.

  • 105. Data: 2012-08-04 11:24:08
    Od: nazgul <x...@w...pl>

> [...]
    > nieoryginalną pompkę straciłeś gwarancję na zawieszenie i lakier -
    > spuściłbyś głowę i pluł sobie w brodę, że taką głupotę z tą pompką

    Ciekawe wnioski wyciągasz na temat czyjegoś zachowania,
    zamiast podyskutować rzeczowo.
    Warunki gwarancji czytał? Czytał.
    Więc bez przytaczania idiotycznych przykładów wpływu pompki na antenkę w
    radiu, kontynuujemy.
    Wymieniając samodzielnie część A, nie wiesz co Ci się kiedyś tam popsuje
    (część B).
    Możesz mieć fart i serwis naprawiając w ramach gwarancji część B nawet
    nie spojrzy na A.
    Może być też tak, że jakiś związek przyczynowy między A i B w ich ocenie
    wystąpi i odmówią Ci naprawy.
    Może nawet nie spuścisz głowy, ale to Ty będziesz się mocno pocił,
    powoływał rzeczoznawców, żeby udowodnić, że nie jesteś koniem tj.,
    przepraszam, wielbłądem.
    Może być też tak, że nawet w opinii rzeczoznawcy taki związek będzie.

    Ale ty dalej nie spuścisz głowy i pójdziesz do Pana który Ci część A
    sprzedał/założył i dalej będziesz się pocił. Chyba, że zgubiłeś
    paragon/fakturę lub część B zepsuła się po upływie gwarancji/rękojmi na
    A, wtedy dasz sobie spokój.