  • 11. Data: 2012-04-17 09:29:15
    Temat: Re: pompowany kask (atrapa)
    Od: "marcin" <m...@W...pl>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości
    news:jmi9b1$3ei$1@inews.gazeta.pl...
    > koledzy,
    > słyszeliscie moze o takich wynalazkach jak pompowany kask - atrapa?
    > Chodzi o to by zajmował mało miejsce i po napompowaniu sprawiał wrażenie
    > kasku:)

    http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS8YlfaJzyC2
    J6bO5UXGisapD_g3usMMBuwYpauuPEwR_Yt0QHU-wqw3T8ihA

    Ten ma taką zaletę, że w razie zagrożenia można szybko dodmuchać.
    --
    pzdr,
    marcin

  • 12. Data: 2012-04-17 09:56:08
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > Pierdu pierdu.
    > HINT: Od kiedy obowiazuje nakaz jazdy w kasku na motorowerze
    > HINT2: Co sie stalo z ludzmi ktorzy jezdzili bez kasku na komarku, albo,
    > niedajbuk! jedli marchewke nie umyta a jedynie obtarta z ziemi (ew
    > wyplukana w jakims strumyku o nieznanej czystosci).

    Ja cala mlodosc jezdzilem bez kasku, na Jawce, na Simsonie. I byly to
    piekne czasy. Nie uwazam tez aby kaski z Allegro za 9,99 sprawialy iz
    kierownik bedzie bardziej bezpieczny niz bez kasku. Jednak idea
    dmuchanego helmu jest taka troche jak z Monty Pythona.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 13. Data: 2012-04-17 10:16:14
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 17 Kwi, 01:17, "Arbiter" <n...@h...com> wrote:
    > Chodzi o to by zajmował mało miejsce i po napompowaniu sprawiał wrażenie
    > kasku:)

    Lepiej kask czoperowca, też zajmuje mało miejsca, np. taki:

    http://tinyurl.com/y7ae37l

    normalnie możesz go używać jako normalnej miski, a w razie potrzeby
    doczepiasz pasek i gotowe.

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
    --
    Kawidło GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 14. Data: 2012-04-17 10:24:26
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-17 09:56, Kuczu pisze:
    > Jednak idea dmuchanego helmu jest taka troche jak z Monty Pythona.

    To troche jak caly przepis, nie ? :)
    Idea takiego kasku jest fakju w strone policjantow, no chyba ze zrobi se
    ten kask z jakiegos hypalonu ;)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

  • 15. Data: 2012-04-17 10:31:02
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 kwietnia 2012 10:16:14 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

> [...]
    > doczepiasz pasek i gotowe.
    >
    > Pozdrawiam
    > Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/

    Headcap, braincap czy tam miska jak przedmówca napisał. Jeździ ktoś w czymś takim?
    Wygodne toto?

    Pozdrawiam.

  • 16. Data: 2012-04-17 11:35:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 17 Apr 2012 01:31:02 -0700 osobnik zwany ursyn
    wystukał:
    > Headcap, braincap czy tam miska jak przedmówca napisał. Jeździ ktoś w
    > czymś takim? Wygodne toto?

    jakby było wygodne toby czopermanny w tym nie jeździły ;)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 17. Data: 2012-04-17 11:59:04
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 16.04.2012 Heniek <d...@b...pl> napisał/a:

    > Ja się podczepię pod temat i przy okazji spytam, gdzie można kupić kultową
    > już linkę stalową do łączenia szyi kierownika z kierą. Przyda się do tego
    > kompletu i też niewiele miejsca zajmuje.
    > Pozdrawiam!

    Bez sensu kupować jak można tę od hamulca, zaadoptować. Tym łatwiej że
    do kierownicy jest fachowo fabrycznie przytwierdzona.
    Jak kto ma nowoczesne hydrauliczne, to takie w oplocie też się nadadzą,
    można je estetycznie połączyć odpowiednimi końcówkami.

    A jak kto ma gumowe, to jest sam sobie winien.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 18. Data: 2012-04-17 12:20:45
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Heniek" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Ja się podczepię pod temat i przy okazji spytam, gdzie można kupić
    > kultową już linkę stalową do łączenia szyi kierownika z kierą.

    Jaka linke stalowa ? Glupot sie naczytales.
    Od zawsze stosujemy strune fortepianowa, scina leb juz nawet przy
    glebach parkingowych,

    :)

  • 19. Data: 2012-04-17 12:23:35
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:4f8d0f4a$0$26682$65785112@news.neostrada.pl...

    > HINT2: Co sie stalo z ludzmi ktorzy jezdzili bez kasku na komarku,
    > albo, niedajbuk! jedli marchewke nie umyta a jedynie obtarta z ziemi
    > (ew wyplukana w jakims strumyku o nieznanej czystosci).

    Tego nie wiem, ale wiem ze nikt z rycerzy spod Grunwaldu ktorzy jadali
    sniadania nie dozyl do dzisiaj.
    Wnioski wyciagnijcie sami.

    Nemo

  • 20. Data: 2012-04-17 18:07:27
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > ale powiedz prosze ze sobie jaja robisz. Bo przeciez to chyba niemozliwe
    > zeby miec takie pomysly na serio.

    mówie na serio. Juz miałem kilka razy sytuacje gdzie wiozłem kogos a miałem
    1 kask i było ryzyko - złapią nie złapią. Swój kask oddaje wtedy pasażerowi
    a jako kierujacy jade bez kasku.

    Aby nie kusić policji wolę mieć jednak coś do okazyjnego wykorzystania raz
    na miesiąc czy dwa - lepsze to niż nic.