  • 11. Data: 2009-05-28 07:44:34
    Temat: Re: porozmawiajmy o wadach WLR Orange
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    news:gvlc7e$2ni$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > jak dziala
    > jak sie akurat nie sypnie
    > jak uslyszysz rozmowce
    > jak nie bedzie echa
    > jak bedziesz mial szczescie
    > jak nei dzwonisz na komorke

    3 lata jak kopnąłem w dupę tepsę i nie mam żadnych problemów z betamaxem. Na
    komórki nie dzwonię ale pytającemu o takie polączenia nie chodziło.
    Ad 1. Cały czas działa o ile wybierzesz dobrego dostawcę netu.
    Ad 2. Jak wyżej
    Ad 3. Jak wyżej lub zainwestuj w sprzęt (np. aparat słuchowy?)
    Ad 4. Zasada podstawowa - tani sprzęt nadaje się tylko do kosza
    Ad 5. ... to graj w totolotka - w voipie potrzeba wyłącznie dobrych łączy i
    porządnego sprzętu

    > A jak chcesz byc pewien ze zawsze uda ci sie przeprowadzic rozmowe to
    > niestety Betamax sie nie nadaje

    Mam więcej kłopotów z przeprowadzeniem rozmowy przez komórkę niż połaczeniem
    betamax => tpsa , a to sieć zajęta, brak sygnalu, zniekształcenia głosu,
    urywanie głosu, brak zasięgu.

    Ale to prywatna decyzja kazdego - Witucki potrzebuje chętnych do opłacania
    składki na jego dwumilionowe dochody.