  • 11. Data: 2011-09-14 14:40:05
    Temat: Re: porysowany dach - jak naprawić
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil

    > "przewożąc na dachu samochodu jakies tam przedmioty niehcacy porobily
    > sie rysy"
    >
    > Będziesz łaskawy wskazać błąd, czy po prostu pieprzysz żeby pieprzyć jak
    > co drugi osioł w usenecie?

    Żarty sobie robisz czy po prostu nie skończyłeś podstawówki?

    O "niehcacy", braku interpunkcji i polskich znaków diakrytycznych przez
    litość nie wspomnę, skupmy się na gramatyce.

    Poprawnie jest (styl też pomijam):

    Przewożąc na dachu samochodu jakieś tam przedmioty niechcący porobiłem
    rysy.

    lub

    Gdy przewoziłem na dachu samochodu jakieś tam przedmioty porobiły się
    rysy.

  • 12. Data: 2011-09-14 14:41:09
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/09/2011 13:35, to wrote:
    > begin kamil

    > Zrozumieć to jedno, a akceptować analfabetyzm -- drugie.

    A czepiać się innych samemu zaczynając zdanie z małej litery jak Jarek
    to nawet trzecie. ;)

    To nie jest pl.misc.polonistyka, język ma służyć przekazaniu informacji
    i chyba wszyscy ją odebraliśmy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 13. Data: 2011-09-14 14:45:33
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil

    > A czepiać się innych samemu zaczynając zdanie z małej litery jak Jarek
    > to nawet trzecie. ;)

    To akurat fakt.

    > To nie jest pl.misc.polonistyka, język ma służyć przekazaniu informacji
    > i chyba wszyscy ją odebraliśmy.

    Tak tłumaczą się analfabeci, osoba znająca z grubsza język polski nie
    musi się specjalnie wysilać, żeby pisać w miarę poprawnie.

  • 14. Data: 2011-09-14 14:49:33
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/09/2011 13:45, to wrote:
    > begin kamil

    > To akurat fakt.

    > Tak tłumaczą się analfabeci, osoba znająca z grubsza język polski nie
    > musi się specjalnie wysilać, żeby pisać w miarę poprawnie.

    Wolę pozostać analfabetą, niż nie mieć w życiu ważniejszych spraw niż
    tropienie cudzych potknięć językowych. Forever alone, jak to internet
    mawia. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 15. Data: 2011-09-14 14:51:21
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Użytkownik "
    > niezłe masz rysy. Są w stanie przewieźć jakieś tam przedmioty. Moje
    > rysy tego nie potrafią :-)

    ok, nie zrozumiales - wiec na pewno nie masz do powiedzenia nic w temacie,
    wiec siedz cicho

    smerf

  • 16. Data: 2011-09-14 14:58:15
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Użytkownik "to"
> [...]
    > rysy.
    >
    > lub
    >
    > Gdy przewoziłem na dachu samochodu jakieś tam przedmioty porobiły się

    uzywam listy dyskusyjnej do wymiany informacji, nie potrzeba na listach
    uzywac pieknych skladni i stylow.
    Wystarczy napisac, tak zeby ktos zrozumial, jezeli nie zrozumiales - nie
    odpowiadaj.
    Brak znakow diakrytycznych - to jedna z podstawowych zasad przy uzywaniu
    usenetu - jak już dorosniesz to jego uzywania, to pewnie uda ci sie gdzies
    wyszperac zasady jego uzywania.

    Jezeli chcesz bawic sie w analize logiczno - gramatyczna zdan, na pewno
    znajdziesz cos dla siebie w necie.

    błedy, ktore popelnilem sa wynikeim pospiechu (literowki, zamiana liter, gdy
    sie szybko pisze itp.) a nie braku wiedzy nt. gramatyki.

    smerf

  • 17. Data: 2011-09-14 15:02:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Smerf,

    [...]

    > uzywam listy dyskusyjnej do wymiany informacji,

    Grupy dyskusyjnej a nie listy dyskusyjnej.

    > nie potrzeba na listach uzywac pieknych skladni i stylow.

    Ależ trzeba. To oznaka szacunku dla innych.

> [...]
    > usenetu - jak już dorosniesz to jego uzywania, to pewnie uda ci sie gdzies

    Chyba całkiem ochujałeś. Jedynie na soc.culture.polish, 20+ lat temu
    była zasada nieużywania polskich znaków.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2011-09-14 15:03:49
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/09/2011 14:02, RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]
    >
    > Chyba całkiem ochujałeś. Jedynie na soc.culture.polish, 20+ lat temu
    > była zasada nieużywania polskich znaków.

    Jeden robi błędy, ale cudzych się czepia. Drugi 'uchujał' na temat
    szacunku dla innych.

    Polski Usenet nic się nie zmienił od czasu 0202122.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 19. Data: 2011-09-14 15:05:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Smerf" <s...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > uzywam listy dyskusyjnej do wymiany informacji, nie potrzeba na listach
    > uzywac pieknych skladni i stylow.

    Co nie znaczy, że nie można się postarać żeby konstruować zdania w miarę
    poprawnie.
    Gorzej jak ktoś nie potrafi.

    > Brak znakow diakrytycznych - to jedna z podstawowych zasad przy uzywaniu
    > usenetu

    LOL !!!!
    Niechybnie sam ją wymyśliłeś.
    Bo nie wierzę, że jakaś większa ilość analfabetów mogłaby propagować coś
    bardziej durnego i jeszcze dorabiać do swojej ułomności teorie o zasadach.

  • 20. Data: 2011-09-14 16:07:58
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil

    > Wolę pozostać analfabetą, niż nie mieć w życiu ważniejszych spraw niż
    > tropienie cudzych potknięć językowych. Forever alone, jak to internet
    > mawia. ;)

    Ty akurat piszesz poprawnie. Tym bardziej dziwi, że bronisz analfabetów.
    I nie jest prawdą, że "da się zrozumieć", zajrzyj na fora. Niektórych
    nieuków już nawet zrozumieć ciężko. Niech przynajmniej usenet ma jakiś
    minimalny poziom.