  • 1. Data: 2011-09-14 13:29:09
    Temat: porysowany dach - jak naprawić
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    hej,

    przewożąc na dachu samochodu jakies tam przedmioty niehcacy porobily sie
    rysy, tzn nieregularne zarzysowania na powierzchni ok 10cm2, niestety lakier
    zdarty az do bialego podkladu.
    Auto jest w miare nowe - wiec troche mi szkoda, czy jest jakis sposob by w
    miare ładnie te zarysowania naprawic?

    dzieki za informacje
    smerf

  • 2. Data: 2011-09-14 13:31:30
    Temat: Re: porysowany dach - jak naprawić
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 14 Sep 2011 13:29:09 +0200, "Smerf" <s...@o...pl>
    wrote:

    >przewożąc na dachu samochodu jakies tam przedmioty niehcacy porobily sie
    >rysy, tzn nieregularne zarzysowania na powierzchni ok 10cm2, niestety lakier

    niezłe masz rysy. Są w stanie przewieźć jakieś tam przedmioty. Moje
    rysy tego nie potrafią :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2011-09-14 13:43:24
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > lakier zdarty az do bialego podkladu.
    > Auto jest w miare nowe - wiec troche mi szkoda, czy jest jakis sposob by w

    możliwości jest kilka,
    możesz kupić w salonie lakier zaprawkowy z pędzelkiem i spróbować samemu
    pokryć te rysy, efekt może być różny,
    możesz dać do naprawy do punktu w którym robią "naprawy estetyczne" - tam
    powinni ładnie to naprawić bez lakierowania całego dachu,
    w końcu możesz dać jakiemuś lakiernikowi, który zapewne polakieruje cały
    dach,

    brat

  • 4. Data: 2011-09-14 13:58:05
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/09/2011 12:31, Jarek Andrzejewski wrote:

    > niezłe masz rysy. Są w stanie przewieźć jakieś tam przedmioty. Moje
    > rysy tego nie potrafią :-)

    Rozumiem, że mieliśmy reformę, że są nowe matury, ale zrozumienie tego
    prostego tekstu nie powinno przekroczyć możliwości gimnazjalisty.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 5. Data: 2011-09-14 14:01:27
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 14 Sep 2011 12:58:05 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >Rozumiem, że mieliśmy reformę, że są nowe matury, ale zrozumienie tego
    >prostego tekstu nie powinno przekroczyć możliwości gimnazjalisty.

    Nie wiem, jakie wykształcenie masz Ty i jakie ma "smerf28", ale wiem,
    że jego nie pozwoliło mu na zrozumiałe napisanie tego prostego tekstu.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2011-09-14 14:02:26
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/09/2011 13:01, Jarek Andrzejewski wrote:

> [...]
    > że jego nie pozwoliło mu na zrozumiałe napisanie tego prostego tekstu.

    "przewożąc na dachu samochodu jakies tam przedmioty niehcacy porobily

    Będziesz łaskawy wskazać błąd, czy po prostu pieprzysz żeby pieprzyć jak
    co drugi osioł w usenecie?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 7. Data: 2011-09-14 14:08:36
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 14 Sep 2011 13:02:26 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >Będziesz łaskawy wskazać błąd, czy po prostu pieprzysz żeby pieprzyć jak
    >co drugi osioł w usenecie?

    Po porstu pieprzę.
    Jak już skończysz gimnazjum, to powinieneś załapać.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2011-09-14 14:09:51
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/09/2011 13:08, Jarek Andrzejewski wrote:

    > Po porstu pieprzę.
    > Jak już skończysz gimnazjum, to powinieneś załapać.

    Niestety, nie przepuścili mnie w podstawówce.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 9. Data: 2011-09-14 14:16:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-14, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Niestety, nie przepuścili mnie w podstawówce.

    Nie dyskutuj z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu a
    pozniej pokona doswiadczeniem.

    --
    Artur

  • 10. Data: 2011-09-14 14:35:23
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil

    > Rozumiem, że mieliśmy reformę, że są nowe matury, ale zrozumienie tego
    > prostego tekstu nie powinno przekroczyć możliwości gimnazjalisty.

    Zrozumieć to jedno, a akceptować analfabetyzm -- drugie.