  • 1. Data: 2011-09-14 00:36:23
    Temat: [yaris] dostęp do filtra paliwa
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Cześć Wam,

    Problem polega na tym, że znajomy na rezerwie wykorzystał całe paliwo i
    podejrzewam, że zassało mu syf z baku do filtra paliwa. Objawy są takie,
    że autko nieco straciło na mocy (spalanie w normie), check się nie
    pojawił (a powinien nie ?). Nigdy nie miałem okazji robić czegokolwiek w
    takich obszarach w moim, ale z tego co wiem, to w wersjach japońskich i
    francuskich (rocznik 2001) filtr paliwa jest zintegrowany z pompą paliwa
    i nie da się go wymienić. Aż nie chce mi się wierzyć...

    Wie ktoś jak się dostać do tego filtra ? wiem jedynie, że znajduje się w
    środku zbiornika i podobno trzeba wyjmować tylną kanapę, żeby się dostać
    do pokrywy zbiornika.

    Prosiłbym o jakieś rady.

  • 2. Data: 2011-09-14 00:38:21
    Temat: Re: [yaris] dostęp do filtra paliwa
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    zapomniałem dodać, że to wersja 1.0 benzyna.

  • 3. Data: 2011-09-14 08:59:29
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Wie ktoś jak się dostać do tego filtra ? wiem jedynie, że znajduje się w
    > środku zbiornika i podobno trzeba wyjmować tylną kanapę, żeby się dostać

    Na kategorię B badanie laryngologiczne nie jest potrzebne, chyba, że zleci
    je lekarz wydający zaświadczenie w trakcie badania ogólnego (np. gdy będzie
    podejrzewał niedosłuch).

  • 4. Data: 2011-09-14 10:03:03
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Na kategorię B badanie laryngologiczne nie jest potrzebne, chyba, że zleci
    > je lekarz wydający zaświadczenie w trakcie badania ogólnego (np. gdy
    > będzie
    > podejrzewał niedosłuch).

    No i jest to jakas rada........

  • 5. Data: 2011-09-17 10:13:12
    Temat: Re: [yaris] dost?p do filtra paliwa
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    W dniu 2011-09-14 10:03, CeSaR pisze:
    > No i jest to jakas rada........

    już sobie poradziłem :) dostęp do pompy i filtra są banalnie proste, bo
    wystarczy złożyć tylną kanapę i tam jest wnęka, z której wyjmuje się
    cały moduł. Zastanawia mnie jedna rzecz... jak to jest możliwe, że filtr
    w tym modelu nie podlega okresowej wymianie... przecież, skoro ma coś
    filtrować to musi się prędzej czy później zapchać/przytkać. Może to
    dlatego, że (ale tu nie mam pewności, mogę się mylić) filtr jest na
    końcówce układu i zasysane paliwo z baku nie przechodzi od razu przez
    niego tylko jest raczej tak, że jak paliwo wraca do zbiornika to
    przechodzi przez ten filtr... jest możliwe takie rozwiązanie ?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-09-17 10:15:43
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-17 10:13, Mateusz pisze:

> [...]
    > cały moduł. Zastanawia mnie jedna rzecz... jak to jest możliwe, że filtr
    > w tym modelu nie podlega okresowej wymianie...

    Nie wymaga czy nie wymaga w okresie gwarancji, która jest na x lat lub y
    tys. km?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 7. Data: 2011-09-18 23:49:21
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    W dniu 2011-09-17 10:15, Grejon pisze:
    > Nie wymaga czy nie wymaga w okresie gwarancji, która jest na x lat lub y
    > tys. km?

    Dzwoniłem nawet do ASO w Katowicach (MG Centrum) i gość rzekł, że po
    prostu się nie wymienia, chyba, e zostanie uszkodzony mechanicznie.