  • 1. Data: 2011-09-14 11:29:45
    Temat: znowu OC :)
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    Witam,
    No i żona zrobiła PJ.
    Chcę kupić jej jakieś autko, tylko zastanawiam się jak je zarejestrować
    i ubezpieczyć. Czy na siebie ze wszystkimi zniżkami czy na nią. Ale jako
    świeży kierowca to wysokość składki będzie pewnie okrutna?

  • 2. Data: 2011-09-14 11:31:03
    Temat: Re: znowu OC :)
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Jawi

> [...]
    > i ubezpieczyć. Czy na siebie ze wszystkimi zniżkami czy na nią. Ale jako
    > świeży kierowca to wysokość składki będzie pewnie okrutna?

    Dam Ci dobrą radę: ubezpiecz na siebie lub na nią.

  • 3. Data: 2011-09-14 11:39:20
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-14 11:31, to pisze:
    > begin Jawi

    > Dam Ci dobrą radę: ubezpiecz na siebie lub na nią.

    kilka wątków wcześniej padła informacja że w Warcie gdy kierowca ma 35+
    lat z miejsca dostaje max zniżki... nawet przy zerowym doświadczeniu.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 4. Data: 2011-09-14 11:40:51
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-14 11:29, Jawi pisze:
> [...]
    > i ubezpieczyć. Czy na siebie ze wszystkimi zniżkami czy na nią. Ale jako
    > świeży kierowca to wysokość składki będzie pewnie okrutna?

    Zarejestruj na siebie i na nia jako wspolwlasciciela, do ubezpieczenia
    wykorzystasz swoje znizki, a jej przy okazji jako wspolwlascicielowi
    beda co roku akumulowac sie znizki rowniez.

    --
    Karolek

  • 5. Data: 2011-09-14 11:41:13
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-14 11:31, to pisze:
    > begin Jawi

    > Dam Ci dobrą radę: ubezpiecz na siebie lub na nią.

    chujowa rada.

    --
    Karolek

  • 6. Data: 2011-09-14 11:43:24
    Od: Grejon <g...@g...com>

> [...]
    > i ubezpieczyć. Czy na siebie ze wszystkimi zniżkami czy na nią. Ale jako
    > świeży kierowca to wysokość składki będzie pewnie okrutna?

    Jeżeli nie macie rozdzielności majątkowej, to żona i tak "odziedziczy"
    twoje zniżki. Przynajmniej w PZU.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 7. Data: 2011-09-14 11:53:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > kilka wątków wcześniej padła informacja że w Warcie gdy kierowca ma 35+
    > lat z miejsca dostaje max zniżki... nawet przy zerowym doświadczeniu.

    Ważna jest raczej podstawa, od której te zniżki są liczone.
    Co Ci po zniżce 60%, jeśli jest liczona od 2 razy wyższej podstawy?

  • 8. Data: 2011-09-14 12:03:53
    Od: "Kowal" <s...@n...pl>

    Kupiłem motocykl na żonę (żona nie posiada kat A). Ubezpieczyliśmy na nią,
    nigdy nie miała wcześniej ubezpieczonego pojazdu. Dostała 60% ulgi bo
    podobno przechodzą moje ulgi na nią.

  • 9. Data: 2011-09-14 12:06:48
    Od: w_wi <s...@o...eu>

    W dniu 2011-09-14 11:43, Grejon pisze:

    > Przynajmniej w PZU.

    inni też honorują zniżki

  • 10. Data: 2011-09-14 12:35:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w
    > Jeżeli nie macie rozdzielności majątkowej, to żona i tak
    > "odziedziczy" twoje zniżki. Przynajmniej w PZU.

    W teorii. Bo w praktyce to musi wypelnic wniosek, gdzie sa zlosliwe
    rubryki.
    Dlatego lepiej jak polise pojdzie zawrzec osoba ktora moze sie
    znizkami udokumentowac.

    No i drugie auto ubezpieczamy w innej firmie, po co ryzykowac ze
    podniosa na oba ? .

    J.