  • 1. Data: 2011-09-14 08:16:17
    Temat: Okazja ? :)
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    http://allegro.pl/show_item.php?item=1820508624

    Okazja po "liftingu" własnoręcznie wykonanym :)
    Skąd się tacy ogłoszeniodawcy biorą ?
    WOJO

  • 2. Data: 2011-09-14 09:24:42
    Temat: Re: Okazja ? :)
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=1820508624
    >
    > Okazja po "liftingu" własnoręcznie wykonanym :)
    > Skąd się tacy ogłoszeniodawcy biorą ?
    > WOJO

    Ten wydaje sie być z Warszawy.

  • 3. Data: 2011-09-14 09:40:30
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2011-09-14 08:16, WOJO pisze:
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=1820508624
    >
    > Okazja po "liftingu" własnoręcznie wykonanym :)
    > Skąd się tacy ogłoszeniodawcy biorą ?
    > WOJO

    I co widzisz dziwnego w tym ogloszeniu?

  • 4. Data: 2011-09-14 10:09:46
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > I co widzisz dziwnego w tym ogloszeniu?

    Drażni mnie słowo "okazja".
    Remont tego egzemplarza z tego rocznika na oryginalnych częściach (chyba, że
    z drugiej "okazji") będzie kosztował ~40 tyś (połowa przodu, kilka poduszek,
    klapa tylna), gdzie zatem należy upatrywać owej okazji w cenie zakupu ?
    WOJO

  • 5. Data: 2011-09-14 10:23:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 14 Sep 2011 10:09:46 +0200 osobnik zwany WOJO wystukał:

    > Drażni mnie słowo "okazja".

    to nie czytaj. Bedziesz tu każde ogłoszenie wrzucał? Bo mnie drżni 90% z
    nich.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2011-09-14 11:31:40
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-14 10:09, WOJO pisze:

> [...]
    > (chyba, że z drugiej "okazji") będzie kosztował ~40 tyś (połowa przodu,
    > kilka poduszek, klapa tylna), gdzie zatem należy upatrywać owej okazji w

    Podaj te wyliczenia, czesci i ich ceny.

    --
    Karolek

  • 7. Data: 2011-09-14 13:06:05
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Podaj te wyliczenia, czesci i ich ceny.
    Chwilowo nie mam dostępu do EPC...
    WOJO

  • 8. Data: 2011-09-14 14:12:11
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    WOJO, Wed, 14 Sep 2011 08:16:17 +0200, pl.misc.samochody:

    http://youtu.be/8Tx3PWhjVaI?t=57s

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 9. Data: 2011-09-14 14:47:54
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-14 13:06, WOJO pisze:
    > Chwilowo nie mam dostępu do EPC...

    Szkoda, bo jestem ciekawy ile faktycznie by to kosztowalo.

    --
    Karolek

  • 10. Data: 2011-09-14 20:56:08
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-14 08:16, WOJO pisze:
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=1820508624
    >
    > Okazja po "liftingu" własnoręcznie wykonanym :)
    > Skąd się tacy ogłoszeniodawcy biorą ?
    > WOJO

    Ja na Allegro znalazłem ostatnio BMW E36 325 sprzedawane jako 328
    Zdjęcia silnika wskazują na 325 z silnikiem M50B25 a klient uparcie
    twierdził, że to M52B28. UPARCIE! dramat.