  • 1. Data: 2009-11-03 17:14:25
    Temat: poszukiwany schemat BOSCH VSS8394
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    ...TO jest monitorek do CCTV zintegrowany z dzielnikiem obrazu, z grubsza
    mówiąc. No i ciągle mam z nim problemy.
    Może ktoś ma coś na temat tego badziewia ? Bo bez schematu to masakra
    jest...

    pozdr.

  • 2. Data: 2009-11-03 18:24:32
    Temat: Re: poszukiwany schemat BOSCH VSS8394
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    Witam,

> [...]
    > mówiąc. No i ciągle mam z nim problemy.
    > Może ktoś ma coś na temat tego badziewia ? Bo bez schematu to masakra

    Moze tu uda sie znalezc pomoc:

    http://tinyurl.com/yl7nnx9

    pozdrawiam,

    Plissken

  • 3. Data: 2009-11-03 22:39:18
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > http://tinyurl.com/yl7nnx9

    Dzięki za chęci, no ale instrukcję też już znalazłem. Chodzi mi o schemat -
    bo to dziadostwo nawala niestety :(

    pozdr.