  • 1. Data: 2011-10-20 05:47:20
    Temat: pozdrowienia bordowy golf4 SK22133, wczoraj katowice
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    http://www.youtube.com/watch?v=09-Kas9OMO0

    daj znac jak przyjdzie wezwanie.

  • 2. Data: 2011-10-20 07:43:21
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 20 Paź, 05:47, marcin <l...@k...cwo> wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=09-Kas9OMO0
    >
    > daj znac jak przyjdzie wezwanie.

    do podpisu na youtube -
    Znasz PoRD ?
    Co można na skrzyżowaniu o ruchu kierowanym ?

    Pozdrawiam !

  • 3. Data: 2011-10-20 08:20:44
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-20 05:47, marcin pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=09-Kas9OMO0
    >
    > daj znac jak przyjdzie wezwanie.

    a w WRD byłeś i zeznanie złożyłeś?

  • 4. Data: 2011-10-20 08:43:28
    Od: to <t...@x...abc>

    begin marcin

    > http://www.youtube.com/watch?v=09-Kas9OMO0
    >
    > daj znac jak przyjdzie wezwanie.

    NTG. Załóż se grupę pl.rec.kapowanie i tam pisz.

  • 5. Data: 2011-10-20 08:43:35
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=09-Kas9OMO0
    > daj znac jak przyjdzie wezwanie.

    wiesz co...
    też jeżdżę z kamerą od jakiś 2 lat
    gdybym chciał każdy nagrany taki i tym podobny manewr zgłaszać na policję to
    wierz mi że nie miałbym czasu na sen
    wyluzuj trochę :)
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2011-10-20 09:01:47
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > też jeżdżę z kamerą od jakiś 2 lat
    > gdybym chciał każdy nagrany taki i tym podobny manewr zgłaszać na policję

    Dokladnie. Wystarczy chwile pojezdzic po miescie, zeby wylapac np. takich co
    zmieniaja pasy bez kierunkowskazow, na linii ciaglej np. przed
    skrzyzowaniami, przejezdzaja na czerwonym itp.
    Nie popieram tego typu manewrow, ale to takie niewinne igraszki przyz tym co
    czasami zdarzy sie zobaczyc.

    Pozdrawiam

    DJ

  • 7. Data: 2011-10-20 09:05:09
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > daj znac jak przyjdzie wezwanie.

    >do podpisu na youtube -
    >Znasz PoRD ?
    >Co można na skrzyżowaniu o ruchu kierowanym ?

    Chcesz napisac ze mozna zmieniać pas na skrzyzowaniu do tego na przejsciu
    dla pieszych?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 8. Data: 2011-10-20 10:14:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-20 09:05, news-gazeta pisze:

    > Chcesz napisac ze mozna zmieniać pas na skrzyzowaniu do tego na
    > przejsciu dla pieszych?

    Na skrzyżowaniu o ruchu kierowanym? Ba, nawet wyprzedzać można na
    pasach.

  • 9. Data: 2011-10-20 10:27:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 19 Oct 2011 22:43:21 -0700 osobnik zwany Czarek Daniluk
    wystukał:

    no na czerwonym to nawet tam nie można

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2011-10-20 10:49:39
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ....przejezdzaja na czerwonym itp.
    > Nie popieram tego typu manewrow, ale to takie niewinne
    > igraszki przyz tym co czasami zdarzy sie zobaczyc.

    Tak, szczególnie to przejeżdżanie na czerwonym ;-).
    MZ zamiast instalować FR (które najczęściej rejestrują
    przekroczenia w miejscach niekoniecznie niebezpiecznych, a
    czasem wręcz idiotycznych) dużo lepszym rozwiązaniem, i do
    tego chyba bardziej wpływającym na bezpieczeństwo, byłoby
    instalowanie na każdym skrzyżowaniu rejestratorów przejazdu
    na czerwonym świetle.