  • 41. Data: 2012-06-17 23:12:39
    Temat: Re: poznań i "obwodnica"
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2012-06-07, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > W każdym razie teraz można spokojnie poustawiać zakazy dla tirów na
    > wszystkich przelotowych drogach w mieście, bo nie ma drogi krajowej, którą
    > da się wjechać do Poznania, a która nie krzyżowałaby się z obwodnicą.

    Przydałoby się najpierw dorobić co najmniej S11 na Piłę, dostęp od 92 w
    kierunku Murowanej Gośliny też jest od strony tej biednej drogi bodajże
    196 koło wiecznie zakorkowanego skrzyżowania przy przejazdach.

    W kazdym razie teraz już jest nieźle. Możnaby wprowadzić kiedyś
    zapowiadane ograniczenia czasowe. Osobiście nienawidzę jezdzic przez
    Poznań, nawet poza szczytem traci się więcej niż przez nadlożenie km na
    obwodnicy. Teraz trzeba ją ukończyć i nawstawiajcie tyle zakazow
    tranzytu ile sie podoba ;)

    --
    WildS