  • 1. Data: 2011-09-21 14:36:47
    Temat: pozycja tekstu względem textarea
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    mam "4." na stronie, obok textarea

    czwórka jest przy dolnym brzegu textarea
    chciałbym by była przy górnym brzegu

    erator/

  • 2. Data: 2011-09-21 15:19:37
    Temat: Re: pozycja tekstu względem textarea
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    środa, 21 września 2011 16:36 wielka mądrość na czytelników pl.comp.www
    spłynęła, gdy tako rzekł(a) zlotowinfo:

    > mam "4." na stronie, obok textarea
    >
    > czwórka jest przy dolnym brzegu textarea
    > chciałbym by była przy górnym brzegu

    O ile dobrze rozumiem problem, dopisz w CSS:
    textarea {
    vertical-align: top;
    }
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 3. Data: 2011-09-21 15:32:12
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Mirosław Zalewski" <miniopl@CUT_THIS.gmail.com> napisał w
    wiadomości news:j5cva9$gl8$1@news.onet.pl...
    > O ile dobrze rozumiem problem, dopisz w CSS:
    > textarea {
    > vertical-align: top;
    > }

    dziękuję, działa

    próbowałem ten atrybut dawać ale dla tekstu <font style=...
    i 2 inne valign=top text-align:top

    erator/

  • 4. Data: 2011-09-21 19:26:35
    Od: olo <o...@n...com>

    W dniu 21.09.2011 17:32, zlotowinfo pisze:
> [...]
    > wiadomości news:j5cva9$gl8$1@news.onet.pl...
    >>
    > dziękuję, działa
    >

    > próbowałem ten atrybut dawać ale dla tekstu <font style=...

    proponuję ten artykuł: http://phrogz.net/CSS/vertical-align/index.html

    mnie wyjaśnił wszystko dot. tego jak używać wyrównywania w pionie

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby
    http://en.webtrunki.pl - beers, wines, vodkas, your own products