  • 11. Data: 2011-09-03 13:16:25
    Temat: Re: prawo jazdy
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    ?>> Po czym wnosisz?

    > Nie wiem, tak mi przyszło do głowy...śmigłowce, kliniki, operacje -
    > wszyscy to mają bez względu na nazwisko? W takim razie byłem w błędzie.
    bez względu na nazwisko, pod warunkiem że jesteś euroosłem
    co niewiele poprawia humor jeżeli myślimy o równości w dostępie do
    budżetowych usług.

  • 12. Data: 2011-09-03 13:22:43
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-09-03 12:39, Michał Gut pisze:
    > smiglowce lataja regularnie do wypadkow roznych roznistych ale jestem
    > pewien ze najlepsza ekipe zarezerwowali mu ze wzgledu na nazwisko.
    > wszyscy tylko obwiniaja kierowce ktory wlaczal sie do ruchu - ale jakos
    > nie jestem przekonany czy jw nie zapieprzal ta hondzina calkiem
    > skromnie. mam nieodparte wrazenie ze tam byla wspolwina choc nie wiem
    > jak byly ulozone pojazdy.

    Ekipe mu najlepszą zarezerwowali bo... tak ci się wydaje. Szklana kula
    to wywróżyła. Potem wypowiedziałeś zaklęcie jeszcze raz i ta sama
    szklana kula powiedziała ci że to musiała być wina obydwóch kierowców.
    Trzecią wróżbą były fusy z kawy które ułożyły się dając znak że na pewno
    "zapiepszał hondziną" więc nie dziwię ci się że takie masz przekonanie.
    W końcu podstawy do takich przekonań są bardzo poważne.

  • 13. Data: 2011-09-03 13:49:59
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Czy chorując na pomroczność jasną można uzyskać prawo jazdy, czy nie bardzo?

    Upojenie patologiczne, tak to się nazywa. To nie jest choroba tylko reakcja
    organizmu na nawet niewielką ilość alkoholu etylowego. Pomroczność jasna została
    wymyślona na potrzeby jednego wypadku. Przyznasz że dla ciołków lepiej brzmi niż
    upojenie patologiczne. Nie leczy się tego tylko informuje że ma sie
    predyspozycje. Może dotknąć każdego. Charakteryzuje się tym że osoba w czasie
    trwania upojenia patologicznego jest chwilowo niepoczytalna. Jeśli zostanie
    stwierdzone że przyczyną jakiegoś zdarzenia była osoba w stanie upojenia
    patologicznego to jest zwolniona z odpowiedzialności karnej. Ale taki numer
    działa tylko jeden raz w życiu. Ciekawsze jest to że napisali że będzie chodził.
    Oznacza to że albo uszkodzenia kręgosłupa były niewielkie. Albo że dla swoich
    mają zrobiony w Izraelu preparat bazujący na komórkach macierzystych.
    Wprowadzony do kręgosłupa w czasie nie dłuższym niż 24 godziny powoduje
    połączenie przerwanych nerwów. Ot taka ciekawostka. Jak bardzo dawno temu
    robiłem PJ to wymagali zaświadczenia o nie byciu pacjentem przychodni leczącej
    alkoholików. Dla Łodzi centralna kartoteka zarejestrowanych alkoholików była
    przy obecnej ulicy Pomorskiej. Wtedy zarejestrowany alkoholik nie dostał PJ.
    Teraz chyba nie wymagają takiego zaświadczenia. Pewno nie dali by rady z
    rejestrowaniem alkoholików.

  • 14. Data: 2011-09-03 13:56:56
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > dalej nie sądzę, żeby Kowalskiego olali...

    > Shrek.

    He he. jakiś czas temu pewien śmiesznie ubierający się przywódca sekty
    przyjechał do kraju w którym się urodził. Na trasie przejazdu wyłączone z
    działania były prawie wszystkie szpitale. Nie robiono operacji zaplanowanych i
    ratujących życie. Ktoś się chyba z tego powodu przekręcił. Dokładnie to w NIE
    opisywali.

  • 15. Data: 2011-09-03 13:59:21
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > ?>> Po czym wnosisz?

    > bez względu na nazwisko, pod warunkiem że jesteś euroosłem

    > co niewiele poprawia humor jeżeli myślimy o równości w dostępie do

    > budżetowych usług.

    Jak równość w dostępie. Chyba Cie pogięło. Są dzieci lepszego boga i reszta
    dziadostwa.

  • 16. Data: 2011-09-03 13:59:30
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Jasio wrote:
    > Czy chorując na pomroczność jasną można uzyskać prawo jazdy, czy nie
    > bardzo?

    heh, +1 :) Wypadek smieszny nie jest ale zapewne mogl wypadku uniknac nie jadac
    srodkiem, przewidujac ze zza ciezarowki cos moze wyskoczyc.

    Dobre nazwisko, europosel zarabia euro-dobrze +ulanska fantazja +nie rozwazny
    tojociarz i jest problem. A mnie by tez do Warszawy przetransportowali? Mam
    malo medialne nazwisko i brak plecow :(

  • 17. Data: 2011-09-03 14:05:55
    Od: to <t...@x...abc>

    begin PM

    > bez względu na nazwisko, pod warunkiem że jesteś euroosłem co niewiele
    > poprawia humor jeżeli myślimy o równości w dostępie do budżetowych
    > usług.

    Równość w dostępie do czegoś państwowego będzie tylko, jak ją sobie
    narysujesz. Do niepaństwowego zresztą też, tylko wtedy nie decydują
    znajomości, lecz kasa i przynajmniej wiadomo o co chodzi.

  • 18. Data: 2011-09-03 14:17:03
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-09-03 13:56, kogutek wrote:

    > He he. jakiś czas temu pewien śmiesznie ubierający się przywódca sekty
    > przyjechał do kraju w którym się urodził.

    Ale teraz nie przyjechał, a nawet jakby przyjechał, to nie do nas.

> [...]
    > ratujących życie. Ktoś się chyba z tego powodu przekręcił. Dokładnie to w NIE

    Wybacz, nie czytam NIE i pozwól, że sceptycznie się odniosę do
    wiarygodności ich artykułów. Nie mających zresztą związku ze sprawą.

    Shrek.

  • 19. Data: 2011-09-03 14:26:51
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-09-03 14:27, kogutek wrote:

    > Co mam Ci wybaczać? Trzeba było tak od razu że z PISu jesteś.

    LOL

    Shrek,

  • 20. Data: 2011-09-03 14:27:35
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>