  • 1. Data: 2009-05-25 19:44:54
    Temat: problem z płytą Asus i Athlon XP
    Od: Holden Caulfield <n...@n...com>

    Mam problem z płytą Asus A7N8X-VM/S. Po podłączeniu zasilania zapala się
    dioda, rusza wiatrak na płycie, ale nic więcej. Speaker nie wydaje żadnych
    odgłosów, nie ma sygnału VGA ze zintegrowanej karty. Sprawdzałem z dwoma
    procesorami, Athlon XP 2200+ i 2000+, różnymi kościami pamięci. Również z
    drugim egzemplarzem tej samej płyty. Co to może być?

  • 2. Data: 2009-05-26 06:55:55
    Temat: Re: problem z płytą Asus i Athlon XP
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Mon, 25 May 2009 21:44:54 +0200, Holden Caulfield napisał(a):

    > Co to może być?

    Masz dwie spieprzone płyty?
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2009-05-26 09:45:48
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Jesli speaker nie pipczy to brak cpu, ew obydwie plyty sa uwalone.

    --
    pozdr