  • 1. Data: 2009-05-26 06:03:54
    Temat: Pamięci do GA-EP45-DS4 i procka Q9550
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    Hej,

    Nie mam pojęcia jak to przeliczyć/sprawdzić.
    Procesor: Intel Q9550
    Płyta: Gigabyte GA-EP45-DS4

    Czy jeśli kupię pamięci 4x 2GB 1066GHz (Geil), to pójdą one na 1066,
    czy tylko na 800MHz?

    A pytam, bo już się naciąłem i w bliźniaczej płycie (GA-EP45-DQ6)
    kupiłem pamięci 1066 (teź 4x2GB Geil) i BIOS (w najnowszej dostępnej
    wersji) wykrywa je jako 800 - swoją drogą czy to jest poprawnie?

    Jacek