  • 1. Data: 2009-05-04 15:59:56
    Temat: problem z usb 2.0
    Od: "halo" <x...@g...com>

    Witam grupowiczów,

    mam problem z USB 2.0. Zainstalowałem stery z firmowej płytki Asus-a a przy
    podłaczeniu jakiegokolwiek urzadzenia czy pendrive wyskakuje komunikat "To
    urządzenie USB może działać szybciej, jeśli podłączysz je do portu Hi Speed
    USB 2.0. Aby uzyskać listę dostępnych portów kliknij tutaj.". Wyskakuje
    lista wolnych czterech portów. I tyle rzeczywiście ich mam ale we wszystkich
    efekt jest ten sam.

    Czy coś z tymi sterami nie tak czy coś z płytą ? system oryginalny niedawno
    instalowany

    płyta główna ASUS A7V333
    Windows XP SP3

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-04 18:28:05
    Temat: Re: problem z usb 2.0
    Od: "Washi" <s...@n...pl>

    > mam problem z USB 2.0. Zainstalowałem stery z firmowej płytki Asus-a a
    > przy

    Na stronie producenta nie ma nowszych sterownikow??

    A masz moze jakies inne urzadzenie/pendrivea by sprawdzic jak sie spisuje??

    Washi
    --
    Porozmawiajmy o wirtualizacji
    -> http://www.virtual-it.pl/

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    4051 (20090504) __________

    http://www.eset.com

  • 3. Data: 2009-05-05 18:16:29
    Od: Salata <s...@w...interia.pl>

    halo pisze:
    > Witam grupowiczów,

    Witam,
    sprobuj *wylaczyc* w BIOS'ie USB Legacy Support. Moze pomoc.

    Marcin