    From: "halo" <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: problem z usb 2.0
    Date: Mon, 4 May 2009 17:59:56 +0200

    Witam grupowiczów,

    mam problem z USB 2.0. Zainstalowałem stery z firmowej płytki Asus-a a przy
    podłaczeniu jakiegokolwiek urzadzenia czy pendrive wyskakuje komunikat "To
    urządzenie USB może działać szybciej, jeśli podłączysz je do portu Hi Speed
    USB 2.0. Aby uzyskać listę dostępnych portów kliknij tutaj.". Wyskakuje
    lista wolnych czterech portów. I tyle rzeczywiście ich mam ale we wszystkich
    efekt jest ten sam.

    Czy coś z tymi sterami nie tak czy coś z płytą ? system oryginalny niedawno
    instalowany

    płyta główna ASUS A7V333
    Windows XP SP3