  • 11. Data: 2003-09-08 14:51:42
    Temat: Re: problemy z DSL-em
    Od: ka3 <k...@l...pl>

    On Mon, 8 Sep 2003 09:35:43 +0000 (UTC), Sebastian Bialy
    <h...@p...onet.pl> wrote:

    moj 512 tez sie wieszal od kiedy odpalilem mldonkeya na serwerze, ale
    g.... mnie to obchodzilo, zasypywalem ich awariami i wymienili mi
    router (na taki sam) - jak reka odjal. tylko te dnsy wariuja co jakis
    czas, mam po 2000ms z 159.1, 152.34, 151.151.

    pozdrawiam.
    ka3.

  • 12. Data: 2003-09-08 14:52:06
    Od: "Yab" <l...@p...onet.pl>

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec Grzegorz Janoszka naskrobał na ścianie:

    > To jest zt.krakow.tpsa.pl - kiedyś po włamaniu na niego wyłączyli go
    > na parę tygodni
    Akurat ten DNS u mnie dziala nieprzewanie od kilkunastu miesiecy i jestem z
    niego zadowolony bardziej niz z 194.204.159.1, bo zeby dobrnac do tego musze
    skakac przez w-we.

    >- jak ktoś wpisuje tego typu rzeczy jako resolver, niech
    > ma sam do siebie pretensje, jak kiedyś przestanie działać...

    Juz w glupim windowsie mozna wpisac kilka adresow dns na wypadek awarii
    jednego.
    PS. Zablokowali mi dostep do niego jedynie z futuro - z tpsa dziala caly
    czas, no chyba ze na dniach mi go zablokuja :P

    --
    Yaboll
    Kiedy ci na świecie źle, gdy zakochasz się w dziewczynie,

  • 13. Data: 2003-09-08 14:52:32
    Od: "sied@r" <s...@s...pl_NO_SPAM>

    ja mam 1Mb/s w Lublinie i tez lipa.
    tzn jak szlo przez Krakow to bylo ok. jak cos teraz pozmieniali

    2. lub-ru1.idsl.tpnet.pl
    0% 2 2 14 14 14 15
    3. z.lub_ru1.do.lub-r1.tpnet.pl
    0% 2 2 20 12 16 20
    4. z.war-r2.do.lub-r1.tpnet.pl
    0% 2 2 15 15 15 16
    5. z.war-r1.do.war-r2.tpnet.pl
    0% 2 2 14 14 29 44

    wieczorkiem zdarzaja sie chwilowe przerwy.

    wszystko ginie poza moim modemem
    moze nie jest to regula ale cos takiego zauwazylem

    pozdr
    siedar

  • 14. Data: 2003-09-09 08:53:03
    Od: tm <e...@p...pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Czy przypadkiem nie jest to jakas czkawka DNS-ow? Od paru dni
    > (nieszczesna promocja Neo) podstawowe DNSy tepsy zachowuja sie, mozna
    > powiedziec dziwnie.

    Ta promocja jest calkiem niezla :). Cena za Neo w promocji to powinna
    byc cena "normalna". Jesli usluga bedzie popularna, to bedzie to dobre
    dla firmy, a tym samym dla abonentow. Byle by tylko wytrzymala ich siec,
    ale co do jej obciazenia zadnych informacji nie mam i jesli mialoby byc
    wolniej, to wtedy bedzie niedobrze...

    --
    Tom

  • 15. Data: 2003-09-11 09:03:56
    Od: RadekM <q...@p...onet.pl>

    > Przez ostanie pół roku chodził pięknie - bez żadnej przerwy.
    > Teraz prawie codziennie przestaje działać - czasem na ok. 10 minut -
    > potem sam rusza, czasem ta przerwa jest dłuższa: do kilku godzin.
    > (obciążenie sie nie zmieniło - czasem jak przestaje działać jest prawie
    > zerowe)

    mi dsl chodzil git przez miesiac, potem sie zaczelo :( no to zaczalem
    szukac i znalazlem pare rad:
    1. nieuzywane IP ustawic jako aliasy, no albo przydzielic komus w sieci
    lokalnej, po prostu modem sie czasem wieszal jak przychodzil do niego
    ping na adres ktorego nie bylo
    2. zmienic MTU, ja ustawilem na 1490
    3.przyciac troche transfer ponizej maksymalnych osiagow modemu i
    ograniczyc liczbe polaczen (P2P)
    4. nie znam sie na tym, ale przydaloby sie oprocz zwyklego przycinania
    (shaping) zastosowac priorytetowanie uslug czyli policing (tak to sie
    chyba nazywa, ale bardzo mozliwe ze sie myle, poczatkujacy jestem ;] ),
    bo w przeciwnym wypadku gdy ktos zaczyna od ciebie sciagac prawie calym
    pasmem to tobie spada transfer przychodzacy i rosna pingi
    ogolnie to to pomaga, chociaz czasem dsl wariuje ale moze zle
    zastoswalem to co opisalem

    > Zgłaszam na infolinię - słyszę nieustannie komunikat - proszę
    > zrestartować modem.
    > Już mnie zaczyna coś trafiać.
    hehe, tez to mialem

    quel

  • 16. Data: 2003-09-11 21:12:01
    Od: Maciek Pasternacki <m...@j...fnord.org>

    On Sweetmorn, Bureaucracy 32, 3169 YOLD, crazy bejbi wrote:

    > niemniej po kilku awariach dzisiaj w nocy (mam na serwerze polpaku
    > pinga i sms-uje mi jak padło) i 4 zgłoszeniach dzisiaj w nocy do
    > infolini dzisiaj przyszli mili panowie i wymienili modem (na taki
    > "nowszy" mniejszy i bardziej opływowy :-)
    > zobaczymy jak będzie teraz ...

    Na pewno będzie lepiej leciał przez okno w razie czego.

    --dżaf.MSPANC()

    --
    __ Maciek Pasternacki <m...@j...fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
    `| _ |_\ / { ...common sense is what tells you the world is flat. }

  • 17. Data: 2003-09-16 00:59:21
    Od: crazy bejbi <s...@t...pl>

    Użytkownik RadekM napisał:

    > szukac i znalazlem pare rad:
    > 1. nieuzywane IP ustawic jako aliasy, no albo przydzielic komus w sieci
    > lokalnej, po prostu modem sie czasem wieszal jak przychodzil do niego
    > ping na adres ktorego nie bylo

    nie mam wolnych IP :-(

    > 2. zmienic MTU, ja ustawilem na 1490

    mam takie ...

    > 3.przyciac troche transfer ponizej maksymalnych osiagow modemu i
    > ograniczyc liczbe polaczen (P2P)

    oczywiście zrobione ...

    > 4. nie znam sie na tym, ale przydaloby sie oprocz zwyklego przycinania
    > (shaping) zastosowac priorytetowanie uslug czyli policing (tak to sie
    > chyba nazywa, ale bardzo mozliwe ze sie myle, poczatkujacy jestem ;] ),

    mam priorytetowanie zarówno dla łącza wchodzącego jak i wychodzącego ...
    zatem upstreamu mi nie zapycha nikt ...

    Wojtek

    --
    ==== UWAGA: adres w nagłówku jest spamtrapem ===