  • 1. Data: 2009-12-28 15:52:07
    Temat: problemy z nadajnikami Ery w woj. slaskim?
    Od: AL <a...@s...tam>

    moze ktos potwierdzic fakt, ze w tej chwili nie mozna nigdzie zadzwonic
    z Ery?

    kolejny telefon testuje i bez skutku.
    Ze stacjonarnych na komorke da sie dodzwonic, natomiast z telefonu
    komorkowego na dowolny numer juz nie

    Jakas awaria?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 2. Data: 2009-12-28 15:56:49
    Temat: Re: problemy z nadajnikami Ery w woj. slaskim?
    Od: Szymon <a...@a...pl>

    W dniu 2009-12-28 16:52, AL pisze:

    > Jakas awaria?

    W Czestochowie dziala ok.

    Szymon

  • 3. Data: 2009-12-28 16:33:34
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    --
    Jackare

  • 4. Data: 2009-12-28 22:20:58
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jackare pisze:
    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

    Rano byłem w Salonie Ery, mieli "pad" systemu. Troche sie zirytowałem bo
    "pad" systemu spowodował niechęć do pomocy klientowi w najprostszych
    sprawach, nie wymagających patrzenia w ekran.
    ToMasz

  • 5. Data: 2009-12-29 09:54:44
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    > Troche sie zirytowałem bo
    > "pad" systemu spowodował niechęć do pomocy klientowi w najprostszych
    > sprawach, nie wymagających patrzenia w ekran.

    Bo takie rzeczy to tylko w Erze:)