  • 1. Data: 2002-06-24 21:00:26
    Temat: Moderowanie polipa
    Od: "Tomasz R. Surmacz" <t...@s...ict.pwr.wroc.pl>

    Jakis czas temu odbylo sie glosowanie dotyczace dalszego statusu grupy -
    czy ma byc moderowana, czy nie.

    W głosowaniu głosy pokazały się podzielone praktycznie równo, w związku
    z czym głosowanie nic nie rozstrzygnęło i zostanie powtórzone.

    Powinno zostać powtórzone mniej więcej teraz.

    Jednak po ogłoszeniu wyników nie pojawiły się praktycznie żadne wnioski
    co jeszcze można by zrobić, mimo, że w trakcie samego głosowania padały
    zarzuty, że teraz to nie czas dyskutować o tym jak moderować, czy
    moderować itp. itd, bo to manipulacja i wpływanie na wyniki.

    Aby sytuacja patowa się nie powtórzyła, proponuję taką dyskusję
    rozpocząć teraz, *zanim* rozpocznie się nowa tura głosowania. Jeśli
    są uwagi dotyczące samej osoby moderatora (i np. propozycje grupowego
    moderowania) to także teraz jest najlepszy czas, by je wyartykułować.

    Jeśli żadnych uwag nie będzie, głosowanie wystartuje w takiej postaci
    jak poprzednio, co może znów prowadzić do pata.

    Wszystkich zainteresowanych kształtem grupy uprasza się więc o
    konstruktywne wyrażenie zdania, ew. sugestie co do treści listu
    rozpoczynającego głosowanie.

    FUT-warning: pl.news.nowe-grupy

    --
    _________
    (_ _' __) Tomasz R. Surmacz *--* Work:(071)320-2752 t...@i...pwr,wroc.pl
    |__(____/ For PGP key finger t...@a...ict,pwr,wroc.pl *---* irc: TomekS

  • 2. Data: 2002-06-26 07:54:04
    Temat: Re: Moderowanie polipa
    Od: "Xon" <t...@s...polbox.pl>

    Ja bym proponowal zrobic okres probny bez moderowania oraz wprowadzic go bez
    glosowania, taki eksperyment. Tylko czy wynik nie bedzie zfalszowany przez
    to ze kazdy bedzie wiedzial ze to ma sprawdzic piszacych.

    Pozdrawiam
    -----
    Xon

  • 3. Data: 2002-06-26 16:07:13
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    In pl.internet.polip Tomasz R. Surmacz <t...@s...ict.pwr.wroc.pl> wrote:
> [...]

    > zarzuty, że teraz to nie czas dyskutować o tym jak moderować, czy
    > moderować itp. itd, bo to manipulacja i wpływanie na wyniki.

    A mnie zastanawie jedno - jezeli glosowanie znowu nie przyniesie
    rostrzygniecia, jaki stan zostanie zachowany? Z moderacja czy bez?
    Bo z logicznego punktu widzenia moderacja powinna zostac zdjeta
    w takim przypadku. Co by nie mowic, to stan bez moderacji byl
    _tyn normalnym_. Moderacja zostala wprowadzona bez zgody, bez
    glosowania, bez wczesniejszego powiadomienia, itd.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Oledzki
    e-mail address: ole(at)ans.pl

  • 4. Data: 2002-06-26 20:24:57
    Od: "TL" <t...@N...poczta.gazeta.pl>

    Xon <t...@s...polbox.pl> napisał(a):

> [...]
    > glosowania, taki eksperyment. Tylko czy wynik nie bedzie zfalszowany przez
    > to ze kazdy bedzie wiedzial ze to ma sprawdzic piszacych.

    Zgadzam sie - w koncu to moderowanie zostalo wprowadzone bez glosowania i
    ciekawi mnie, kto za ten "burdel" odpowiada.

    TL

  • 5. Data: 2002-06-27 09:47:24
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...com.invalid>

    W artykule <afccf6$nug$1@news.jmg.pl>, Krzysztof Oledzki napisał(a):
> [...]
    > _tyn normalnym_. Moderacja zostala wprowadzona bez zgody, bez
    > glosowania, bez wczesniejszego powiadomienia, itd.

    Eee a ja widziałem prośby o wprowadzneie moderacji grupu po inwazji
    ekspierda

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 6. Data: 2002-07-10 17:18:38
    Od: "Martin" <m...@c...pl>

    "Krzysztof Oledzki" <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl> wrote in message
    [...]
    > A mnie zastanawie jedno - jezeli glosowanie znowu nie przyniesie
    > Co by nie mowic, to stan bez moderacji byl
    > _tyn normalnym_.
    Jeśli najazd E... jest stanem normalnym, to ja pieknie dziękuję

    > Moderacja zostala wprowadzona bez zgody

    A czyjej ???

    pozdrawiam
    Marcin