  • 1. Data: 2010-07-29 17:44:16
    Temat: projekt wykonawczy szafy sterowniczej - szukam
    Od: "Andy" <a...@c...pl>

    Witam

    Mam prosbe.

    Szukam projektu wykonawczego szafy sterowniczej do jakiejs maszyny
    i najchetniej z okablowaniem i korytkami.

    Jakiejkolwiek, byle bylo troche stycznikow sterujacych silnikami 3-fazowymi
    i chetnie jakis kontroler PLC.

    Chcialem zobaczyc jaki jest poziom szczegolowosci takiego projektu,
    poniewaz bede musial sie dogadac z projektantem a pozniej wykonawca
    i musze sie troche wstrzelic w temat.

    Na poziomie organizacyjnym musze to opanowac.

    Na ile precyzyjnie musi byc zrobiony projekt a na ile wykonawca
    moze, korzystajac z wlasnego doswiadczenia, odbiegac od projektu ?
    Czy np. rozmieszczenie korytek wewnatrz szafy powinno byc precyzyjnie
    zaznaczone na projekcie ?

    Nie wiem czy to jest realne ale czy ktos moglby mi podeslac jakis projekt ?

    --
    Andrzej