  • 1. Data: 2010-07-29 17:07:36
    Temat: podstawka PLCC32 na DIP (w protelu)
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    widział Ktoś z Was kiedyś taką podstawkę? jaki mają rozstaw pinów DIP?
    może ma Ktoś jakiś pdf z opisem i wymiarami - a może Ktoś ma i chciałby się
    podzielić obudową do protela 99 se?

  • 2. Data: 2010-07-30 07:33:13
    Temat: Re: podstawka PLCC32 na DIP (w protelu)
    Od: max441 <m...@w...pl>

    Użytkownik identifikator: 20040501 napisał:
    > widział Ktoś z Was kiedyś taką podstawkę? jaki mają rozstaw pinów DIP?
    > może ma Ktoś jakiś pdf z opisem i wymiarami - a może Ktoś ma i chciałby
    > się podzielić obudową do protela 99 se?

    http://www.pliki.jm.pl/karty/4140.pdf

    Kilka lat temu robiłem w protelu. Jak chcesz to mogę poszukać.

  • 3. Data: 2010-07-30 17:59:55
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Kilka lat temu robiłem w protelu. Jak chcesz to mogę poszukać.

    dzięki, a jeszcze pytanko, czy podstawki PLCC -> DIP zawsze są takie
    wysokie?
    kupiłem w sugero, mają pewie 0,8 cm wysokości - znacie firmę która ma
    niższe?

  • 4. Data: 2010-07-30 23:22:23
    Od: max441 <m...@w...pl>

    > dzięki, a jeszcze pytanko, czy podstawki PLCC -> DIP zawsze są takie
    > wysokie?
    > kupiłem w sugero, mają pewie 0,8 cm wysokości - znacie firmę która ma
    > niższe?

    Ja niższych nie widziałem, chyba, że smd.
    Sory robiłem jednak PLCC-44. Wysłałem Ci na priv, może się przyda.

  • 5. Data: 2010-07-30 23:26:15
    Od: max441 <m...@w...pl>

  • 6. Data: 2010-07-31 08:39:30
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a nie orientujesz się może jak numerowane są piny w tych podstawkach?

  • 7. Data: 2010-07-31 09:30:57
    Od: max441 <m...@w...pl>

    Użytkownik identifikator: 20040501 napisał:
    > a nie orientujesz się może jak numerowane są piny w tych podstawkach?

    Ok. Znalazłem też PLCC32. Tam masz ponumerowane piny.

  • 8. Data: 2010-07-31 12:51:31
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jak amatorsko można przylutować do płytki taką podstawkę:
    http://allegro.pl/item1159164085_podstawka_plcc32_sm
    d_plcc_32p_t_1_00_szt.html?

  • 9. Data: 2010-07-31 13:10:17
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a nie masz może wymiarów podstawek SMD PLCC32? w protelu są jakieś obudowy
    scalaków w takich obudowach jak łącze do płytki w tych podstawkach... czy
    może Ktoś wie czy pady podstawki pokrywają się z padami scalaków w protelu?

  • 10. Data: 2010-07-31 14:03:25
    Od: Grzegorz Mentrak <g...@a...pl>

    > jak amatorsko można przylutować do płytki taką podstawkę:
    > http://allegro.pl/item1159164085_podstawka_plcc32_sm
    d_plcc_32p_t_1_00_szt.html?

    Ja wycinałem srodek (ten prostokat), potem lutowalem, a nastepnie
    wkladalem ten kawalek plastiku i wciskalem uklad (ten plastik jest
    potrzebny zeby uklad za gleboko nie wszedl).

    Pozdrawiam
    Grzegorz Mentrak