  • 11. Data: 2010-03-07 16:36:21
    Temat: Re: prosba -oblukac R6 trzeba-kozienice
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 06 Mar 2010 21:18:15 +0100, osobnik zwany solo
    wystukał:

    > Sęk w tym że sprzedawcy zawsze chodzi o to aby moto sprzedać wiec jakie
    > by nie było i tak będzie je zachwalał, a ktoś na miejscu jadąc tylko je
    > obejrzeć patrzy obiektywnym okiem.
    > Widze, że kolega Grzybol nie miał okazji pojeździć po Polsce w
    > poszukiwaniu motocykla, który przez telefon z ust sprzedawcy jest
    > idealny, a na miejscu (jak w moim przypadku) okazuje się ze po zdjęciu
    > kanapy widać pracę ślepego spawacza po kilku głębszych. Jak przejedziesz
    > kilkaset albo i wiecej km po taką minę to zrozumiesz po co są tego typu
    > prośby.

    kolega grzybol to specjalista od wszystkiego. nawet całe moto ci
    polakieruje za stówę :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 12. Data: 2010-03-07 18:43:42
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > kolega grzybol to specjalista od wszystkiego. nawet całe moto ci
    > polakieruje za stówę :)

    Hmm, a ja słyszałem że Ty robisz loda za 20 zł. Prawda to?

    --
    Grzybol

  • 13. Data: 2010-03-07 19:44:05
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Grzybol napisał(a):

    > Kolego Solo. Nie bardzo zrozumiałeś chyba. Ja ZAWSZE jeżdżę sam. Nigdy
    > nikogo nie proszę o oblukanie sprzęta bo to się mija z celem. Jeździłem
    > po motocykle do Niemiec, do Anglii. Po maszyny dla siebie. Po Polsce
    > również. Chodzi o to, że ZAWSZE musisz obejrzeć je sam. Bo to Ty
    > będziesz nim jeździł. Nie kolega precel. Dlatego takie prośby o kant
    > dupy potłuc...

    Się wtrącę...

    Co innego jest oczekiwać od kogoś, że pojedzie, oglądnie i powie:
    "słuchaj sprzęt jest według mnie OK, możesz go kupować" niż to, że ktoś
    rzuci okiem na maszynę i wrazie czego rzuci hasłem "daj spokój,
    sprzedawca kręci, motocykl to mina bo w silniku stuka, lagi widać, że
    podgięte itp".

    Samodzielna wizyta nie zastąpi niczyjej porady ale obserwując dzisiejszy
    rynek pojazdów w Polsce to na 50% można się spodziewać, że sprzedający
    pomija w ogłoszeniu wady widoczne na pierwszy rzut oka.

    Rok temu sprzedawałem XJ750. Motocykl leciwy, zadbany ale swoje wady
    miał. Ceny nie windowałem a i wszystko w miarę możliwości opisałem.
    Klient, który przyjechał (kupił) po 1,5 godzinie oglądania i testowania
    stwierdził, że poraz pierwszy ogląda motocykl, którego stan rzeczywisty
    dokładnie zgadza się z opiem.

    --
    M.

  • 14. Data: 2010-03-07 20:10:46
    Od: Arni <n...@s...org>

    W dniu 2010-03-07 20:44, Shreek pisze:

> [...]
    > rzuci okiem na maszynę i wrazie czego rzuci hasłem "daj spokój,
    > sprzedawca kręci, motocykl to mina bo w silniku stuka, lagi widać, że

    daj spokój, on tego nie zrozumie. Przeciez nie bedzie byle precla
    słuchał, sam musi....

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 15. Data: 2010-03-07 20:32:28
    Od: Sherlock <n...@m...com>

    W dniu 2010-03-05 19:45, Michał V-R pisze:
    > W imieniu mojej kolezanki, czy znalazl by sie ktos w oklicy i by mogl
    > podjechac i oblukac R6, czy warty kupna jest. Kolezanka bedzie wdzieczna
    > http://moto.allegro.pl/item930175720_yamaha_yzf_r6_2
    001_36000_km_bezwypadkowa_oryginal.html

    Kupiłem od gościa półtora roku temu swojego GSR'a. Oczywiście nie wezmę
    odpowiedzialności za tego R6, ale sprzedawca dość konkretny (młody
    chłopak). Ma trochę sprzętu, ściąga chyba tylko z włoch i raczej złomu
    nie ma.

    Sherlock
    GSR 600

  • 16. Data: 2010-03-07 21:09:53
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    news:hn118v$sj4$1@inews.gazeta.pl... W dniu > daj spokój, on tego nie zrozumie.
    Przeciez nie bedzie byle precla
    > słuchał, sam musi....

    Ale przecież ja od dawna siedze u Cie w KF-ie podobno...

    --
    Grzybol

  • 17. Data: 2010-03-08 07:34:11
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nigdy w życiu bym nie posłuchał obcego człowieka i jego rady czy jechać po
    > sprzęt z allegro czy nie. Jakby mi się podobał to i tak bym sam pojechał.
    To tylko oznacza, ze nie masz kolegow.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 18. Data: 2010-03-08 07:57:59
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisał w
    wiadomości news:hn29ed$7de$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > To tylko oznacza, ze nie masz kolegow.

    Ciekawe kto Cię uczył dedukcji...

    --
    Grzybol

  • 19. Data: 2010-03-09 11:03:47
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-03-07 21:32, Sherlock pisze:

> [...]
    > odpowiedzialności za tego R6, ale sprzedawca dość konkretny (młody
    > chłopak). Ma trochę sprzętu, ściąga chyba tylko z włoch i raczej złomu

    Wielkie dzieki za pomoc, czyli juz wiem, ze mozna do typa jechac w
    ciemno i podroz nie powinna byc starta czas, jeszcze raz, wielkie dzieki

    Michał V-R
    gg 9409047

    żyje się raz, potem się tylko straszy

  • 20. Data: 2010-03-13 12:20:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 07 Mar 2010 19:43:42 +0100, osobnik zwany Grzybol
    wystukał:

    > Hmm, a ja słyszałem że Ty robisz loda za 20 zł. Prawda to?

    za cienki w uszach jesteś trolliku