  • 1. Data: 2009-04-24 20:42:05
    Temat: [protel] prowadzenie siezek
    Od: "roxy" <k...@o...pl>

    Witam.
    Mam czesciowo poprowadzone sciezki na PCB recznie. Dalej chce do pracy uzyc
    autoroutera.
    W jaki sposob poinformowac autoroutera aby nie prowadził sciezek w wybranych
    obszarach.
    Na przyklad:
    1) na warstwie bottom mam sciezki przez ktore bedzie płynal prad rzedu kilku
    amper a nie chce aby linie sygnalowe były prowadzone na jakiejkolwek innej
    warstwie w pobliżu tych scieżek.
    2) na PCB w celu izolacji galwanicznej sygnałow umieszczone są transoptory a
    nie chce aby autorouter prowadził mi scieżki które znajdują się na innym
    potencjale w pobliżu tych transoptorów.
    Dziekuje za pomoc.

  • 2. Data: 2009-04-24 21:56:14
    Temat: Re: [protel] prowadzenie siezek
    Od: John Smith <d...@b...pl>

> [...]
    > nie chce aby autorouter prowadził mi scieżki które znajdują się na innym

    Autorouter jaki? Protelowy? Radzę poprowadzić ścieżki ręcznie. Będzie szybciej.
    K.