  • 1. Data: 2005-06-22 16:55:00
    Temat: Zaduma przy tankowaniu na stacji BP
    Od: "Wojciech Apel" <w...@p...pl>

    Źródło: http://w34.blog.pl/archiwum/index.php?nid=9816955

    Można zrobić tak: ogłosić populistyczny program zwalczania bezrobocia,
    sfinansować go poprzez zwiększenie akcyzy na paliwa (to najłatwiejsza
    metoda) po czym te pieniądze przewalić przez prowadzone przez partyjnych
    kolesiów "agencje rozwoju i doskonalenia zawodowego" aby w efekcie, w każdym
    powiecie przeszkolić sześciu bezrobotnych z pisania standardowego CV.

    Ale można zrobić tak: wbrew silnemu lobbyngowi sektora paliwowego
    prawem wymusić to, aby nie było czegoś takiego jak samoobsługowe stacje
    benzynowe i abym wszędzie gdzie podjadę był obsłużony przez miłego pana co
    naleje do pełna. Pewnie benzyna będzie nieco droższa niż teraz ale pewien
    jestem, że będzie mniej droższa niż w poprzednim przypadku związanym ze
    zwiększeniem przez państwo akcyzy. Za to wiem też, że zatrudnienie w kraju
    wzrośnie o jakieś 5000 stacji * 5 osób czyli 25 tys. osób jak nic.

    I powyższy tekst nie ma nic wspólnego z kampanią PiS lub PO, na pewno
    jest przeciwny względem SLD i Samoobrony a powstał gdyż jako człowiekowi
    wielce leniwemu nie chce mi się manipulować przy korku mojego samochodu.

  • 2. Data: 2005-06-22 16:56:23
    Temat: Re: Zaduma przy tankowaniu na stacji BP
    Od: "Wojciech Apel" <w...@p...pl>

    Sorry - ale chyba mi się grupy pomyliły....

  • 3. Data: 2005-06-22 18:27:22
    Od: "Awex" <a...@d...tnijto.pl>

    W artykule news:d9c576$ip6$1@stokrotka.tkpsa.pl,
    niejaki(a): Wojciech Apel z adresu <w...@p...pl>
    napisał(a):

    > Sorry - ale chyba mi się grupy pomyliły....

    Panie Wojtku - najprosciej anulowac wiadomosc

    (najechac na wiadomosc OE/Wiadomość/Anuluj wiadomość)

    --
    * L.G.
    * ASK Drama

  • 4. Data: 2005-06-23 07:45:27
    Od: "Wojciech Apel" <w...@p...pl>

    > Panie Wojtku - najprosciej anulowac wiadomosc
    >
    > (najechac na wiadomosc OE/Wiadomość/Anuluj wiadomość)

    No coż - człowiek całe życie się uczy obsługi tego internetu.

    Wojtek

    WA7-RIPE :-)