  • 31. Data: 2015-01-27 17:11:48
    Temat: Re: przenoszenie danych z jednego telefonu na drugi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jureq" napisał w wiadomości grup
    Dnia Sun, 25 Jan 2015 14:30:59 -0600, Pszemol napisał(a):

    >Podobno w niektórych branżach na zachodzie Europy sklepy internetowe
    >dochodzą do 55%

    A jakie branze ?
    Bo tak prawde mowiac ... jak sobie ktos starannie wybral telefon, to
    go raczej nie zwroci.
    Duzy telewizor "pozyczyc na swieta" ... no, jest to jakis pomysl.

    Z drugiej strony - po co starannie wybierac, zamowi sie trzy, zobaczy
    co warte i dwa odesle.
    Albo i trzy odesle :-)

    Gdzies tam moze nas czekac fala zwrotow swiatecznych prezentow ...

    J.

  • 32. Data: 2015-01-27 20:05:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > A publiczne skargi ludzi którzy w nowych laptopach, tabletach
    > czy telefonach znaleźli skonfigurowane np. czytniki poczty
    > i żądają wymiany, zwrotu pieniędzy lub upustu bo chcieli sprzęt
    > nowy i nie używany nie uważasz za problem ?

    Mówiliśmy dotąd o problemach sprzedawców z polityką zwrotów.

    Co do klienta to ma oczywiście prawo oczekiwać że kupując
    tablet nowy kupi nowy, dziewciczy, zapieczętowany, ofoliowany
    fabrycznie. Zwroty sprzedaje się po uprzednim odświeżeniu ich
    albo bezpośrednio w fabryce albo przez sprzedawce ale jest to
    zaznaczone na witrynie sklepu (refurbished) i połączone z upustem.

  • 33. Data: 2015-01-27 20:13:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-27 o 20:05, Pszemol pisze:

> [...]
    > albo bezpośrednio w fabryce albo przez sprzedawce ale jest to
    > zaznaczone na witrynie sklepu (refurbished) i połączone z upustem.

    Problemy sprzedawców zaczynają się dopiero jak niedouczony
    pracownik nie "wyczyści" zwróconego towaru, klient to zauważy
    a pracownik przekonuje go że tak ma być bo jak przyjmie zwrot
    to szef dowie się że nie wykonał swojej pracy.