  • 11. Data: 2015-01-25 23:16:21
    Temat: Re: przenoszenie danych z jednego telefonu na drugi
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 1/25/2015 1:21 PM, ToMasz wrote:

    > metoda przniesienia kontaktów
    > htc-> serwer google->galaxy

    dane zostaly przeniesione w punkcie providera gdzie telefon byl kupiony,
    i w tym celu uzyto jakis tajemniczej maszynki.

    > Na nowym telefonie na 99% było już jakieś konto i po nim zostały kontakty
    > Tyle zobaczyłem w szklanej kuli :)

    jak to konto sie pojawilo, skoro telefon byl świeżo odplastikowany i
    zostal zakupiony w tygodniu kiedy pojawil sie na rynku, wiec praktynie
    nie bylo czasu zeby mogl byc zwrocony, odnowiony fabrycznie i wpuszczony
    na nowo w obieg.

    nie chodzi o zwrot. chodzi i wykombinowanie jak moglo dojsc do tego, ze
    obce kontakty pojawily sie na nowym telefonie (jak na starym to juz male
    miki). obsluga techniczna providera gdybala, ze do przeniesienia danych
    uzyto komputera, a w jego pamieci mogly zostac informcje poprzedniego
    klienta, na ktorego telefonach wykonano podobna operacje, jednak w tym
    punkcie jest durnawe pudelko bez CPU i pamieci. inna sprawa jest to, ze
    tej osobie, ktorej kontakty sa w nowym telefonie pare tygodni temu
    buchnieto telefon, ale nie wiem jak ten fakt wpisac w te lamiglowke. <rs>

  • 12. Data: 2015-01-26 00:20:45
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "ToMasz" napisał:

    > sory panie super precyzyjny. w przypadku zakupu na odległość.

    Na litość boską, ten przepis funkcjonuje u nas już od wielu lat, a Ty
    napisałeś - cytuję: "To *będzie* duży problem". Byłem pewny, że piłeś do tej
    nowelizacji ustawy, która weszła w życie 25 grudnia. Bo co się zmienia w
    przypadku zakupu na odległość? Wydłużenie czasu na odstąpienie od umowy z 10
    do 14 dni? I te 4 dni to będzie taki wielki problem? Serio? Pozwolę sobie
    nie uwierzyć. Na przykład taka bestcena.pl jeszcze w czasach obowiązywania
    potrzebnej ustawy sama z siebie wydłużyła ten okres do 15 dni. Działali na
    własną szkodę? ;->

    JoteR

  • 13. Data: 2015-01-26 00:37:51
    Od: rs <n...@n...spam.info>

> [...]

    i w tym celu uzyto jakis tajemniczej maszynki.

    > Na nowym telefonie na 99% było już jakieś konto i po nim zostały kontakty

    jak to konto sie pojawilo, skoro telefon byl świeżo odplastikowany na
    oczach klienta i zostal zakupiony w tygodniu kiedy pojawil sie na rynku,
    wiec praktycznie nie bylo czasu, zeby mogl byc zwrocony, odnowiony

  • 14. Data: 2015-01-26 10:21:48
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 25 Jan 2015 14:30:59 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Narzut zależy od sklepu... narzuci sobie więcej aby te zwroty sprzedać.
    > Ile % zwrotów ma typowy sklep? 1%? 2%? 10%?

    Podobno w niektórych branżach na zachodzie Europy sklepy internetowe
    dochodzą do 55%

  • 15. Data: 2015-01-26 14:01:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Nie wiem co uważasz za typowy sklep ale swojego czasu pewexy
    > po okresie święta/sylwester miały zwracany co trzeci telewizor.

    To były dosyć niezwykłe czasy i niewiele mają wspólnego z 2015.

  • 16. Data: 2015-01-26 14:01:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote in message

    > Podobno w niektórych branżach na zachodzie Europy sklepy
    > internetowe dochodzą do 55%

    Podasz jakieś źródło tej informacji?

  • 17. Data: 2015-01-26 14:05:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    .com...
> [...]
    > klienta, na ktorego telefonach wykonano podobna operacje, jednak w tym
    > punkcie jest durnawe pudelko bez CPU i pamieci.

    Skąd pewność, że w tym pudełku nie ma CPU/pamięci?
    Przecież tam może być właśnie dedykowany, embedded cpu.
    I po prostu osoba/operator, nie wyczyścił kontaków poprzedniej osoby
    zanim zabrał się do przenoszenia nowego, kontakty zsumowały się.
    Podobną przyczynę uznałbym za powód trafienia kontaktów poprzedniego
    klienta na stary telefon: osoba nacisnęła nie ten guzik co trzeba
    (zapisz/czytaj).

    > inna sprawa jest to, ze tej osobie, ktorej kontakty sa w nowym telefonie
    > pare tygodni temu buchnieto telefon, ale nie wiem jak ten fakt wpisac w te
    > lamiglowke. <rs>

    Doszukujesz się magicznych powodów jak Ci od Ancient Archeology,
    a przyczyna pewnie tu i tam jest prozaiczna: człowiek/operator to zrobił.

  • 18. Data: 2015-01-26 16:54:39
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 1/26/2015 8:05 AM, Pszemol wrote:
> [...]

    > Podobną przyczynę uznałbym za powód trafienia kontaktów poprzedniego
    > klienta na stary telefon: osoba nacisnęła nie ten guzik co trzeba

    stad, ze to jest zwykly wezel kabli. kilka wchodzi i kilka wychodzi. to
    nawet nie jest pudelko. nie ma tam zadnego guzika, poza tym dodatkowa
    pewnosc daje mi wypowiedz pracownika tego punktu. chyba wie odrobine
    lepiej od ciebie jakiego sprzetu uzywa. wiec nie tedy droga. <rs>

  • 19. Data: 2015-01-26 17:33:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-26 o 14:01, Pszemol pisze:

    > To były dosyć niezwykłe czasy i niewiele mają wspólnego z 2015.

    Ale problem zwrotów jednak mają wspólny.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2015-01-26 23:19:57
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Na litość boską, ten przepis funkcjonuje u nas już od wielu lat, a Ty
    > napisałeś - cytuję: "To *będzie* duży problem".
    piłem do skali zjawiska. Patrząc okiem klienta, wolałbym mieć 100%
    pewności że moim... samsungiem s5 nie bawił się przez 14 dni ktoś inny.
    Jak Tobie to nie robi różnicy - spoko.

    ToMasz