  • 11. Data: 2020-04-08 19:17:39
    Temat: Re: przenoszenie nr podczas epidemii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DK" napisał w wiadomości grup
    ..
    J.F. pisze:
    >Nie wiem dokładnie, jaki jest obecnie stan prawny w tym zakresie, ale
    >w praktyce przyjmują oświadczenia woli złożone drogą elektroniczną
    >bez podpisu.

    O dluzszego czasu to przeniesienie ma sie dokonac w 24h, wiec nie ma
    szans na dostarczenie papieru staremu operatorowi.

    >Dawca nie dostaje żadnego skanu, wszystko idzie elektronicznie przez
    >platformę UKE, biorca wpisuje dane w system a dawca weryfikuje
    >jedynie, czy się zgadza imię, nazwisko, PESEL (w przypadku
    >obcokrajowców nr dokumentu tożsamości, w przypadku firm NIP lub
    >REGON).

    >Tu sobie można więcej poczytać na ten temat:
    >https://bip.uke.gov.pl/download/gfx/bip/pl/defaulta
    ktualnosci/99/3/1/opis_procesow_glownych_przenoszeni
    a_numerow_20190318_wersja_do_upublicznienia.pdf

    No wlasnie.

    Czyli ... nawet dawca nie ma szans na sprawdzenie czy klient
    rzeczywiscie chcial przeniesc numer ?

    J.

  • 12. Data: 2020-04-08 22:32:53
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    J.F. pisze:

    > No wlasnie.
    >
    > Czyli ... nawet dawca nie ma szans na sprawdzenie czy klient
    > rzeczywiscie chcial przeniesc numer ?

    Dawca jedynie co może to wysłać na przenoszony numer sms typu:
    "Otrzymalismy zlecenie przeniesienia twojego numeru do sieci... Jesli
    chcesz anulowac zadzwon pod nr...".

    DK

  • 13. Data: 2020-04-09 23:12:19
    Od: m...@i...pl

    Da sie do Lyca mobile. kupujesz starter lub zamawiasz przez www. Musisz
    zarejestrowac, a nastepnie skladasz wniosek o przeniesienie numeru wskazując kartę
    sim, która juz masz. Mailem przychodzą dokumenty, odsylasz na wskazany adres e-mail i
    numer jest przenoszony. Mozna to zrobić w ciągu jednego dnia.

    MK